Spelrum
Giraffen35
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
15
Inloggade50
Mobilspel
Pågående19 503

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Yinyanggurl - Ej medlem längre2009-04-22 10:53
Antal inlägg: 517

Älskade husdjur! :-)
Min katt är så rolig! Han ska absolut vara med när jag sitter vid datorn och ligga nära, nära tangentbordet, helst på det om han kan! ;-) Han kräver att få vara i centrum! :-p

När jag hör att det är ett jäkla liv på skatorna utanför så vet jag direkt vad som är i görningen - kattskrället är uppe i trädet och terroriserar de stackars skatorna. Då går jag dit och han kommer ner så snällt. Sen är det lugnt och fridfullt en stund....;-)

Min katt är så gullig, rar, mjuk, snäll, underbar, rolig, tokig, jobbig, fantastisk, sänker blodtrycket, gör mig lycklig! :-)

Berätta gärna om ditt / dina husdjur! :-)

BenDavis2009-04-22 11:03
Antal inlägg: 470

Hehe, det där med tangentbordet känner jag igen. Min katt Boris gör samma sak, eller om man läser en tidning lägger han sig gärna på den. Men han är utekatt så det är inte så vanligt förekommande. Jag bor på tredje våningen men eftersom jag anser att katter ska vara ute har jag och min före detta flickvän lärt honom att komma när vi ropar så det fungerar utmärkt att ha honom ute.

Jag har dessutom en Engelsk Staffordshire Bullterrier som heter Bruno. Han är två år gammal och han är den gladaste hunden jag någonsin stött på. Han går nästan alltid lös (förutom i stan och tätbebyggda områden) och jag litar på honom till 100%. Jag är otroligt nöjd över vår relation som går ut på att vi lyssnar på varandra även om jag har ledarrollen när situationen kräver det. Staffar är dessutom den roligaste rasen jag känner till då de frustar, rapar, fiser och låter som apor när de är riktigt upphetsade över en pinne eller nåt. Dessutom är de klumpiga och helt orädda vilket är en väldigt komisk kombination.

Snart får jag dessutom en dvärgpincher som varit felkörd i fem år. Det är en utmaning jag verkligen ser fram emot och jag känner att jag behöver just en sån hund som gör att i princip alla människor vill komma fram då dvärgpinchers ligger högt på gullighetsskalan till skillnad från staffar som tyvärr har en tendens att skrämma folk med sitt utseende.

unheardpoem2009-04-22 11:07
Antal inlägg: 16

Min katt brukar komma och hälsa på mig när jag kommer hem från skolan, följa mig vart jag än går sova i min säng. Hon är väldigt snäll och sällskaplig av sig.

Men mot andra kan hon ibland få för sig att vara lite ilsken.

Bild på henne:
i190.photobucket.com...G_ 8866.jpg

Yinyanggurl - Ej medlem längre2009-04-22 11:10

BenDavis: "Dessutom är de klumpiga och helt orädda vilket är en väldigt komisk kombination." Hahaha! Ja, det måste vara kul att se! ;-)

unheardpoem: Åh gud vad söt hon var! :-)

Lucky_Strike2009-04-22 11:19
Antal inlägg: 29

Min katt heter Stumpis och ar 9 i ar tror jag.
Vi fick henne ifran det lokala katthemmet, hennes forra agare kunde inte ha henne kvar. Hon ar valdigt fet :p men har gatt ner en hel del i vikt sen vi fick henne. Hon tar iofs dod pa alla vara blommor haha!
Hennes favoritleksak ar ficklampor och laserpekare.

Men saknar min norska skogskatt Torkel, hon ar kvar hemma i Sverige. Tyckte inte det var ratt att ta med henne till en stad i England eftersom hon ar sa van vid landet.

Yinyanggurl - Ej medlem längre2009-04-22 11:20

Lucky_Strike: En honkatt som heter Torkel, hahaha! Kul ;-)

steffin - Ej medlem längre2009-04-22 11:23
Antal inlägg: 180

ALLA kattälskare, ni måste bara se dom här tecknade filmerna från youtube.. helt otroliga hahahah

www.youtube.com/watc...r_ embedded

Lucky_Strike2009-04-22 11:34

Yinyan
Ja, det vart en liten miss nar jag kollade vilket kon det var nar hon var liten haha

steffin - Ej medlem längre2009-04-22 11:38
Antal inlägg: 180

Är dom inte coola filmerna? *ler*

Lucky_Strike2009-04-22 11:38

Steffin
Simon's cat ar super :)

Sommarlov2009-04-22 11:44
Antal inlägg: 27

Ha ha ha ha... Så bra :)

Inloggning
Logga in