Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 396 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sabina83 | 2009-09-21 14:45 | |
![]() | bröllops sånger Söker efter sånger/låter som handlar om lycklig kärlek som man kan sjunga på bröllop. Man vill ju inte att det ska handla om olycklig kärlek. Inga superkyrkliga låter tack. Någon som ahr någon? | |
| wildman | 2009-09-21 14:48 | |
![]() | Den här slår alla andra :-) www.youtube.com/watc...rE f2Tyalmo | |
| wildman | 2009-09-21 14:49 | |
![]() | Den här är ju inte heller fel: www.youtube.com/watc...re =related | |
| vindsus86 | 2009-09-21 14:55 | |
![]() | www.youtube.com/watc...an slated=1 | |
| SweetestDown | 2009-09-21 14:56 | |
![]() | Wildman, jag tycker de där känns så typiska. Tycker att Hello Saferides Get Sick Soon är fin: Oh I love you, I wish you got the flu So that I could take care of you like you take care of me... | |
| vindsus86 | 2009-09-21 14:57 | |
![]() | synd att annika norlin har så dålig engelska bara. | |
| SashaLuna | 2009-09-21 14:59 | |
![]() | So close, no matter how far Couldn't be much more from the heart Forever trusting who we are and nothing else matters | |
| wildman | 2009-09-21 15:13 | |
![]() | SweetestDown: Visst har du rätt i att dom är typiska, men eftersom jag fotar rätt mycket bröllop så vet jag att de allra flesta vill ha det klassiskt på sina bröllop. Visst finns det undantag, men dom är ganska få. Tom dom som egentligen vill sticka ut brukar sälla sig till det klassiska :-) | |
| vindsus86 | 2009-09-21 15:14 | |
![]() | Let's call the whole thing off www.youtube.com/watc...oU Srtw6gJs (ja jag vet att den finns med andra artister) Jim Croce - Time in a bottle vids.myspace.com/ind...id =3932251 "If I could save time in a bottle, the first thing that I'd like to do is to save every day till eternity passes away just to spend them with you. If I could make days last forever, if words could make wishes come true, I'd save every day like a treasure and then, again, I would spend them with you.." Amen Corner - (If paradise is) half as nice www.youtube.com/watc...G0 _vbM918Y "If paradise if half as nice as heaven that you take me to, who needs paradise? I'd rather have you..." | |
| vindsus86 | 2009-09-21 15:15 | |
![]() | Barry Louis Polisar - All I want is you www.youtube.com/watc...ur e=fvste3 | |
| wildman | 2009-09-21 15:16 | |
![]() | SweetestDown Sen brukar sånger på svenska gå hem bättre eftersom man ofta har med sig äldre släktinagr och andra som för den delen inte heller är så vassa på engelska. annars var det en rätt fyndig låt, lyssnade på den på youtube :-) | |
| angie_hell | 2009-09-21 15:18 | |
![]() | Fred Åkerström-Jag ger dig min morgon Christian Walz-Never be afraid again | |
| huja | 2009-09-21 15:34 | |
![]() | Den här körde jag och min fru (ja, även ellen...) på vårt bröllop; www.youtube.com/watc...K6 MIRdP3Bw j.radin med today. | |
| vindsus86 | 2009-09-21 15:37 | |
![]() | The Hollies - The air that I breathe www.youtube.com/watc...b7 S8-Iewi0 John Denver - The gift of you www.youtube.com/watc...f6 Y7wadWJg första delen. John Denver - Thanks to you www.youtube.com/watc...hb wjegSkGc John Denver - Annies song www.youtube.com/watc...21 G2OkHEYo John Denver - For you www.youtube.com/watc...dV whZ5GN_E Julee Cruiser - The nightingale www.youtube.com/watc...qm FQN5WuRo | |
| ANDERStG | 2009-09-21 15:39 | |
![]() | www.youtube.com/watc...YB KdugwBSM | |
| Skörbjugg | 2009-09-21 16:41 | |
![]() | Första dansen... www.youtube.com/watc...Sc EfBOQPOY | |
| SweetestDown | 2009-09-21 16:55 | |
![]() | Kom förresten på en ännu bättre. Hello saferide - I wonder who is like this one People are like songs, it’s true Some seem dull at first but then they grow on you Me, I’m like ”Can’t get you out of my head” Annoying at times, but I make you wanna dance But you are the only one I’ve met who’s ”God only knows” I liked you the first time I met you And it grows and it grows and grows... People are like songs, I swear Some found you as a child, and still they’re always there A boy I once knew was ”Anarchy in the UK” Burned out too quickly but in such a beautiful way And you are the only one I’ve met who’s ”God only knows” Such a well thought out plan But with harmonies that flow People are like songs, I’ve been told Some claim your ears but you never hear story unfold Old "Radio Gaga" or ”Your high school friends” Reminds you of times when you were someone else Then ”God only knows” and you pared up as two As the turn of the seasons you come and go I can never claim control of either of you You’re too sweet to be just mine alone And I try to stay humble over the fact that Sometime when the time is right you will pass my door The crescendo comes and… And ”God only knows” and you have the same sad similarity That every time it’s over I want to press play again But the only difference appears to be I can force it on one of you and on the other I can’t | |
| SweetestDown | 2009-09-21 16:56 | |
![]() | Och Alanis Morisette - Head over Feet Youve already won me over in spite of me Dont be alarmed if I fall head over feet Dont be surprised if I love you for all that you are I couldnt help it Its all your fault | |
| Husa | 2009-09-21 17:04 | |
![]() | The Power of Love - Jennifer Rush | |
| MissT | 2009-09-21 19:20 | |
![]() | På vårat bröllop hade vi två sånger. Den ena var Shirley Clamps Du är allt och sedan den svenska versionen av Shanaia Twains from this moment. Svensk text: Den här stunden är du och jag och vår kärlek här just i dag. Jag vill älska, jag vill älska dig, i all evighet. Här bredvid dig lovar jag dig - evig trohet. Inget kan skilja oss, vi ska dela glädje och sorg. I all evighet. Du är den som får mig att bli hel och himlens alla stjärnor lyser upp vår väg. Vår kärlek har vuxit mer och mer. Så ta min hand, vi har varann. Den här stunden är bara vår. Den här stunden, i kärlekens spår. Jag vill va´ med dig hela mitt liv. I all evighet. Du är den som fått mej hel och alla himlens stjärnor lyser upp vår väg. Vår kärlek den har vuxit mer och mer. Så ta min hand, vi har varann. Vi är här nu, här du och jag. Våra löften vi säger i dag. Hör dom orden. Jag vill älska dig - i all evighet. | |