Spelrum
Giraffen36
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
45
Inloggade81
Mobilspel
Pågående22 007

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Pekkis2006-05-02 15:13
Antal inlägg: 1173

Drömmar
Frågor om drömmar.

1. Kan du styra dig själv i drömmen, när de insett att det är en dröm?
2. Har du drömt att du är ett djur någon gång?

Jag springer ofta omkring i mina drömmar och gör saker som jag inte vågar när jag är vaken, just för att jag vet att det är en dröm =)
Men jag har aldrig drömt att jag är ett djur, vad jag kan komma ihåg i alla fall. Det tycker jag är lite märkligt.
 
blacky - Ej medlem längre2006-05-02 15:51
Antal inlägg: 772

nej jag har inte drömt att jag är ett djur men jag har drömt att hundar har kommit till mej från 4 olika håll. har hört att det då är ens kraftdjur.
 
Amandarin2006-05-02 16:49
Antal inlägg: 173

Jag kan då oftast inte styra mig själv. Burkar tänka "nu ska jag se till att jag vaknar" när det blir lite för läskigt men det lyckas jag då aldrig med.

Hmm, ett djur. Jag har drömt att jag var man. Män är djur har jag hört.
 
Schackrutor2006-05-02 17:53
Antal inlägg: 2535

Hm, kan inte komma på att jag styrt mig själv i drömmen någon gång..
Fast kanske har försökt väcka mig själv på sistonde då jag drömt lite småskumma drömmar.

Har nog inte drömt att jag är ett djur, och inte man heller. :)
 
25ggr - Ej medlem längre2006-05-03 09:38
Antal inlägg: 43

Jag brukar kunna styra mina drömmar rätt ofta. Inte lika mycket nu för tiden som förut, då var det så gott som varje gång ja kom ihåg att jag drömt. Jag brukar också gå och göra en massa konstiga saker. hur kul dom helst!=) Sen har jag drömt att jag varit en råtta eller mus eller nåt litet djur och att jag smygit omkring som en katt.
 
Scandal - Ej medlem längre2006-05-03 14:21
Antal inlägg: 620

Jag brukar kunna styra mig själv men inte helt och hållet, till slut är det alltid nånting som "förstör"! Dessvärre så blir jag dödad i 99 % av mina drömmar. Jag vet att det låter scizo, men jag blir inte alls på dåligt humör av det, utan ser det snarare som värdig avslutning på en kul dröm, eftersom mina drömmar oftast är actionfyllda och sagolika... Men djur har jag inte vart, inte vad jag kan minnas iaf.
 
Gunilla N - Ej medlem längre2006-05-15 21:24
Antal inlägg: 9562

När jag läste ditt inlägg första gången, Pekkis, så kunde jag inte riktigt komma ihåg nån sån dröm. Men häromnatten hände det! *s*

Jag drömde att jag var kusin med Nathan i One tree hill. Problemet var att jag var kär i honom också, så jag var tvungen att "ta bort" vårt släktskap. Han fick bli en kompis till min kusin istället. Och det funkade! c",

Nåt djur har jag nog inte v arit dock...
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?