Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 127 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-10-31 16:37 | |
![]() | Ljus på kyrkogårdens alla gravar Det är så vackert med alla de tända ljusen på gravarna på kyrkogårdarna. Ska iväg nu och tända några ljus för våran vän som gick bort alldeles för tidigt, endast 40 år gammal :-( | |
| guntemax | 2009-10-31 17:05 | |
![]() | Ja visst är deet vackert, vi har också varit och tänt ljus. | |
| run-marie | 2009-10-31 17:18 | |
![]() | Det är verkligen jättefint, hoppas det inte kommer några halvfulla Halloweenhaxor och förstör ikväll, det har ju hänt oftare på senare tid. Hur KAN det bara vara spännade och "kul" att förstöra på en kyrkogård? | |
| Tess 08 | 2009-10-31 17:42 | |
![]() | Otroligt vackert! Här har församlingsgården haft öppet hus igår och idag. Där kunde man köpa ljus och lite annat, få lite glögg och värma sig om man ville. Var och satte en krans på pappas grav där det redan fanns ett par ljus. Efter hela vägen hade de tänt marschaller och i mörkret var det himla vackert. På vägen till pappas grav går man förbi minneslunden som nästan såg ut att stå i brand, så många ljus det var, samt ett minnesmärke över Estonia (vår lilla stad drabbades hårt då) där strålkastare lyser upp en fin bild. Överallt man tittade var det ljus, lyktor och marschaller tända... | |
| Miss_jk | 2009-10-31 17:47 | |
![]() | Jag och sambon var på Skogskyrkogården idag och tände ljus och lade blommor för våra änglar. Så fint! | |
| Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-10-31 18:09 | |
![]() | Jag skulle vilja flyga över Stockholm i kväll. Skogskyrkogården måste vara en maffig syn från himlen. | |
| nilamn | 2009-10-31 18:21 | |
![]() | Verkligen vackert kommer just tillbaks från kyrkogården där jag och min dotter var och tände ljus för min man/ hennes far som tyvärr gick bort alldeles för tidigt endast 28 år.. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-10-31 18:26 | |
![]() | Ja det är verkligen vackert. Tråkigt att höra att ni förlorade honom så tidigt nilamn. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-10-31 18:49 | |
![]() | vi ska tända ljus på barnens farföräldrars gravar det är jätte vackert och fint där på all helgona men en hemsk sak som verkligen skakade mig hände idag. min dotter grät idag och när jag frågade henne vad det var se hon att det var för att hon tänkte på att om jag dött i olyckan jag var med om för en månad sen skulle hon få gå och tända ljus på MIN grav imorgon :( det värsta är att barnen inte vet hur nära det var. det är ett mirakel att jag lever enligt läkaren. det skakade mig riktigt mkt och jag tror att det blir allvarligare imorgon än det brukar vara. | |
| Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-10-31 19:10 | |
![]() | Vi är glada att du är med oss än, Ramsay. Livet hänger på en skör tråd ibland. | |
| lycopersicon | 2009-10-31 20:07 | |
![]() | Har tyvärr inte haft möjlighet att besöka min dåvarande pojkväns grav men har tänt ett ljus för honom här hemma. Han blev endast 20 år och fast att det är 26 år sedan han dog går det inte en dag utan att jag tänker på honom. | |
| Maja G | 2009-10-31 22:31 | |
![]() | Var på fars och svärfars grav igår, eftersom jag jobbade hela dagen idag. På jobbet var det så vackert på framsidan. Vi har en liten fontän och en porlande sten med växter runt omkring, och där hade någon satt fullt med gravljus...Jättevackert alltså! Vi på vårt demensboende hade tänt några gravljus ute på altan...alla hos oss är inte medvetna alls om vilken högtid det är, så därför tände vi bara några stycken lite diskret...Det kan skapa väldig oro annars om alla hade varit med i ljuständningen.. Hann inte med fasters och min ängels grav ännu...Får ta det nästa gång jag är ledig | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-31 22:36 | |
![]() | Jag orkade inte gå dit. | |
| Snoosy | 2009-10-31 22:57 | |
![]() | Skogskyrkogården har en mystik utan dess like nu i helgen. SÅ vackert. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-31 22:59 | |
![]() | Påminn mig inte,Snoosy! | |