Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 134 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vonne_ | 2009-11-01 20:04 | |
![]() | dåliga förlorare Jag fattar inte hur man kan bli sur på sin motspelare oavsett hur högt/lågt rankad man är, det är väl ändå inte jag som väljer ut bokstäverna. Jag har sex barn och alla utom en älskar betapet. Vi alla spelar mot vem som helst sen har det ingen betydelse ocm dom är högt eller lågt rankad, vi spelar för att det är kul och ger oss lite hjärngympa. Skärpning ni alla som är otrevliga när ni ligger under. | |
| kickazzes | 2009-11-01 20:06 | |
![]() | håller med vonne_ - det är BARA ett spel | |
| smörbit | 2009-11-01 20:10 | |
![]() | Så är det för mig ibland att en del bara slutar att lägga ut brickorna..jo då är det lågt..Men det är ju bara ett spel...som tur är Men hur är moralen mot den andra tro... | |
| Tess 08 | 2009-11-01 20:13 | |
![]() | Äh, jag tycker det är skittråkigt att spela mot såna som blir jättesura om de ligger under eller förlorar. Dock brukar jag le inombords eftersom den personen mår betydligt sämre av förlusten och det är ju liksom den spelarens energi som går åt... Själv har jag väl förlorat ett par hundra rejtingpoäng nu på slutet, men har så mycket annat att lägga min energi på så jag spelar och är glad ändå :) Bryr mig dock ytterst lite om motspelarens humör så länge man inte blir kallad diverse... | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-01 20:14 | |
![]() | Vad var det som bitte skrev i en annan tråd nu igen? typ: " Alla tänker på a göra det, men det är inte alla som gör det" eller hur gick det nu igen? ;) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-01 20:17 | |
![]() | Så här gick den: "Man får tänka vad man vill- men behöver inte säga allt "" Passar bra i den här tråden tycker jag ;) | |
| snorklan | 2009-11-01 20:32 | |
![]() | Och så är det jättetråkigt med alla som startar en tråd om att någon motspelare vart dum.. | |
| MillaVanilla - Ej medlem längre | 2009-11-01 21:02 | |
![]() | snorklan - och minst lika tråkigt med dem som måste påpeka om andra trådar........... | |