Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 18 757 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| TomasLeonard | 2009-11-10 06:25 | |
![]() | En hyllningstråd till betapet och dess utövare. Sitter och läser gamla inlägg här på beta och blir riktigt sentimental, mycket gamla minnen som dyker upp, gamla roliga minnen om roliga foruminlägg och minnesvärda forum-duster. Ett tips till alla som vill ha en nostalgitripp är att söka på ditt eget namn in forumet så år du en flaschback i allt roligt å tråkigt som hänt dig här på forumet. Betapet och spelarna som har hängt kvar här börjar få några år på nacken, historiens vingslag gör sig påminda på ett påtagligt sätt...ja, jag skulle vilja hävda att betapet är kultur. Hylla spelet och dess utövare här! | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-11-10 20:17 | |
![]() | Jag håller med! Upptäckte betapet typ -04 när jag pluggade på Lärarhögskolan. Vi var tre stycken som hängde i biblioteket och skrev uppsats och som belöning så unnade vi oss att spela ett parti beta mot varandra ibland under pluggdagen. Riktigt kul! | |
| Järnröret | 2009-11-10 20:18 | |
![]() | Skulle vilja påstå att spelet är fantastiskt men forumet efterblivet. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-11-10 20:25 | |
![]() | Hur tänker du då, Järnröret? | |
| Järnröret | 2009-11-10 20:28 | |
![]() | Vilket av mina påståenden ska jag förklara? | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-11-10 20:29 | |
![]() | Att forumet är efterblivet, jag blev nyfiken! | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-11-10 20:35 | |
![]() | Tyvärr finns det väldigt mycket nötter som ägnar sig åt att skriva skit, förstöra för andra och i vissa fall ren mobbing och trakasserier. Finns många exempel på det. Ett var ju när nån stackare var ledsen över sin hunds sjukdom, en böld på halsen. Personen var verkligen jätteorolig och förstörd.. och då tycker nån idiot att det är smart att skriva att " Hasse Kvinnaböske lider av samma sjukdom". Andra tragiska exempel är de som MÅSTE skriva "jag gillar ingen låt" i tråden "vilken är din favoritlåt". De som måste vara "coola och trotsiga" på nåt vis. Sen har vi de som alltid vet bäst, och de skäms ju inte för att briljera med "svåra" ord när de påpekar hur fel en annan person minsann har. Nu skrev jag en midre uppsats här, men det är verkligen irriterande. Forum här på Betapet är ju en mycket bra sak, synd att det finns människor som förstör och tråkar sig. Påstår verkligen inte att jag är ofelbar, har nog agerat språkpolis osv några gånger.. men långt från i samma utsträckning som de användare jag har i åtanke. Hylla Betapet och alla trevliga utövare! | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-10 20:51 | |
![]() | Jag instämmer med forumskaparen och såsis... Nu har jag kanske inte varit här så länge, denna rundan, men jag har mycket nöje av att lösa trådarna och är faschinerad över alla dom som får något ut av att bara ha en anti åsikt. Men, dom röstade nog nej till bron också... | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-11-10 20:53 | |
![]() | Tvålis, ja förmodligen.. | |
| leker | 2009-11-10 20:55 | |
![]() | sås-claes: tack, det var min hund och det var ingen böld, det var en cysta och allt är bra just nu, men cystan är kvar. Förstår din poäng, alltid någon som ska racka ned på en, bete sig illa och anklaga folk. Fast är man inte så känslig, så är detta forum rätt bra ändå, man får mycket stöd om det är något också och det värmer :) | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-11-10 21:00 | |
![]() | Okej, hoppas hunden repar sig! Ja det finns många i den skaran tyvärr. Tänker inte nämna några namn, men ni som läser trådar vet nog på ett ungefär vilka det brukar vara. | |
| Lill-IT | 2009-11-10 21:02 | |
![]() | Jag älskar spelet och jag mer eller mindre bor i forumet. Här är så många trevliga, smarta, empatiska och roliga människor och alltid lär man sig något nytt <3 Tusen tack till er som skapat och underhåller sidan! | |
| leker | 2009-11-10 21:03 | |
![]() | sås-claes: japp och många dras med i den jargonen. | |
| leker | 2009-11-10 21:05 | |
![]() | sås-claes: glömde säga tack :) Hon mår nu bättre än på länge, så jag hoppas det med <3 | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-10 21:23 | |
![]() | Fråga så här i hyllningslänken som jag tycker kan höra hit. Några speciella trådar eller inlägg som förtjänar extra hyllning? | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-11-10 21:25 | |
![]() | Hm, svår fråga.. skrivits mycket vettigt och bra.. | |
| Lill-IT | 2009-11-10 21:32 | |
![]() | .. och otroligt mycket skit också. Men vi har haft rätt kul hela vägen:-) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-10 21:35 | |
![]() | Han som påstod att hunden med bölden led av samma sjukdom som Hasse Kvinnaböske. Det tar ju alla priser! Jag antar att någon har blivit grymt felciterad. | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-11-10 21:47 | |
![]() | anneli72..det var inget citat rakt av, minns inte exakt vad personen skrev. Men det var i den stilen, och mycket osmakligt och opassande. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-10 21:51 | |
![]() | Jag tror nog att den personen i all välmening tipsade om musik som hundälskare gillar. | |