Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 361

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Tvålis - Ej medlem längre2009-12-12 22:45
Antal inlägg: 4429

Vilken profil har du?
Jag har genom åren gjort massor av personlighets tester. Jag har en genomgående profil oavsett vilken test, eller vem jag träffar har att säga. Som näst intill ultraextrovert känner jag ibland hinder av min oförmåga att kunna hitta lösningar själv.

Fördelar och nackdelar--

Vad är ni?

mrperfect2009-12-12 22:48
Antal inlägg: 11437

han som alltid kommer sist in i en svängdörr men kommer först ut.....

katten19722009-12-12 22:50
Antal inlägg: 77

Jag är den jag är

Karsten PhD - Ej medlem längre2009-12-12 23:04
Antal inlägg: 253

Jag är den "ultimata lagspelaren" enligt det senaste personlighetstestet jag gjorde inför en anställning. Detta stämmer inte alls, så jag fick tacka nej till arbetet då chefens kompetens i rekryteringsprocessen bevisligen var så undermålig att jag inte kunde lita på att någon av de andra kollegorna var behöriga till sina arbeten. Jag skrev ett recept på katastrof och lade det i chefens inkorg.
//Karsten, PhD

mollee - Ej medlem längre2009-12-12 23:06
Antal inlägg: 6087

Brukar få profilen introvert när jag gör tester. Är rätt social när jag väl kommer igång och känner mig trygg, men rätt introvert i fel sällskap

Karsten PhD - Ej medlem längre2009-12-12 23:09
Antal inlägg: 253

Närmare beskrivning:
Som GABA dominerad är du den ultimata lagspelaren, som får glädje från fullbordan av varje åtagande och att ta hand om de du älskar. Du är förståndig, bestämd och tar inte ut svängarna med känslor eller ilska. Du uppskattar gruppaktiviteter men även umgänge på tu man hand. Att göra det angenämt och trevligt för andra både fysiskt och psykiskt är källan till din egen lycka. Äktenskap för dig är ett långsiktigt åtagande. Att hålla kontakt med gamla vänner är rutin för dig precis som omsorg av andra, inte bara din familj. Du är alltid tillgänglig för ge råd, tröst, stöd och uppmuntran eller bara för att lyssna.
//Karsten, PhD

anneli72 - Ej medlem längre2009-12-12 23:13
Antal inlägg: 11612

Tjej som man gillar intuitivt.

O
ch som håller i längden.

Tvålis - Ej medlem längre2009-12-12 23:17
Antal inlägg: 4429

Ktten, förenklat så ... Ja det är jag också.. Men när jag träffar någon som min personlighet passar extremt illa med så blir det nästan fysiskt påtagligt. Jag som extrovert och drivande försöker hitta en väg, dom som introverta strateger påverkas så negativt av mig. Jag kan nästan känna hur jag "försämrar" eller stressar deras liv bara genom att komma in i rummet. Personligen så skulle jag faktiskt vilja ha en lite mindre extrovery personlighet..

Men å andra sidan..Bara att skriva om det här bevisar ju att det inte går :-)

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?