Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 481 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| minolta | 2009-12-27 01:31 | |
![]() | Texas Hold'em online utan insatser ...Ngn som har testat nån sån sajt? Sugen på att testa köra lite online men absolut inte med pengar... Låter det knäppt? Tacksam för tips:) | |
| mrperfect | 2009-12-27 01:34 | |
![]() | jag provade..minns inte var--eftersom det var gratis så var det en massa personer som förstörde spelet med att sitta och chansa på idiothänder , ibland gick det ju hem på rena turen för dem | |
| mrperfect | 2009-12-27 01:35 | |
![]() | Förresten är Pentax bäst :D | |
| minolta | 2009-12-27 01:37 | |
![]() | Haha, glöm;) Minolta lr sony lätt! A, kan tänka mig att det blir en del sånt då, men ska försöka kolla upp lite iaf. Ungefär samma ambitioner som m detta-att spela på kul och kunna spela även när bekanta o liknande inte har lust liksom!! | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-12-27 02:32 | |
![]() | Kör hellre någonstans med micro-limit. Börja med en hundring och spela tajt. Läs sedan på lite och utveckla ditt spel. | |
| Maad Max | 2009-12-27 02:57 | |
![]() | Alla online poker-klienter erbjuder spel med s.k. play money, låtsaspengar alltså. Jag kan rekomendera Pokerstars eller full tilt poker (de finns även till mac). Men även Svenska spel har ju en klient men de är lite krångliga med at man behöver ett "spelkort" hos dem, som förvisso är gratis men bökigt som sagt. Alternativen är nästan obegränsade, men jag skulle rekomendera Poker Stars. Stor sida med spel dygnet runt, de har även gratis turneringar ett par ggr om dagen där man kan vinna platser i turneringar om riktiga pengar, men äver gratisturneringar med riktiga pengar i | |
| Maad Max | 2009-12-27 02:58 | |
![]() | vinst. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-12-27 04:21 | |
![]() | Att spela med play money är helt värdelöst och man lär sig ingenting eftersom så många sitter och går all in pre flop hela tiden. Däremot kan free rolls vara ett sätt - om än jävligt drygt - att bygga upp sin bankrulle. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-12-27 10:10 | |
![]() | FBs texas holdm är bra. | |
| potthuve - Ej medlem längre | 2009-12-27 10:20 | |
![]() | Precis, ladda ner pokerklienten på facebook så spelar du inte bara med låtsaspengar, du kan spela mot alla dina vänner med. | |
| markoolio5 - Ej medlem längre | 2009-12-27 10:32 | |
![]() | Pröva www.pogo.com | |
| Jarnis86 | 2009-12-27 10:35 | |
![]() | finns playmoney på alla sajter antar jag, poker tappar ju dock all poäng om det spelas utan pengar :/ | |
| vulcan | 2009-12-27 11:31 | |
![]() | Tror i stort sett alla sajter har gratisspel. Men som flera redan varit inne på: Om du spelar detta så tro inte för ett ögonblick att det har någon större likhet med riktig poker. Vad det möjligen kan ge är en träning i att lära sig se händer, drag på bordet och liknande. | |
| stefanf | 2009-12-30 17:50 | |
![]() | Ett bra och faktiskt rätt viktigt tips till alla som funderar på att börja (oavsett om man spelar playmoney eller minimi-limits mm); - Läs (minst) en riktigt bra bok om poker! Fokusera särskilt på två områden: grundläggande pokermatematik (för att snabbt inse vilka händer man i princip aldrig bör spela) och, viktigast av allt, moneymanagement. Så många börjar spela på alldeles för höga nivåer (eller går upp för snabbt i insatsnivåer) i förhållande till hur mycket pengar man har i bankrullen. Det finns också väldigt mycket bra att läsa på nätet (gäller att gallra bara).. Lycka till! | |
| Spirou2 | 2009-12-30 17:56 | |
![]() | Jag har testat Pokerstars. Snygg GUI. Testa den. | |
| Snurt | 2009-12-30 18:24 | |
![]() | Zyngas facebook app är bra. Spelar bara tourneys där.. 50k och 100k är trevliga och brukar gå till 1000/2000 i blinds. Shootout är bara all in hela tiden. Alfapet skulle jag inte heller spela om pengar. | |
| Beardo - Ej medlem längre | 2009-12-30 21:47 | |
![]() | Att inte spela alfapet om pengar är en sak, men poker ÄR ett spel om pengar = utan pengar är det inte poker. Ungefär som att slå vad med monopolpengar, c:a 100 % av tjusningen försvinner. Men jag rekommenderar Pokerstars jag med. Men skit i playmoney-borden, spela frirullar istället. Jag har själv, bara för mitt höga nöjes skull, tagit ut alla pengar från Stars 2-3 gånger och byggt upp en ny bankrulle på frirullar. Ett par dollar drar du lätt in bara genom att invänta bra starthänder och därefter panga på utav helvete. Sedan kan du dubbla upp några gånger på tvåcentsbord och vips så har du 50 dollar, som du kan välja att inte tappa genom att inte spela högre än bankrullen tål (alltså alldeles oavsett din spelmässiga förmåga). Räkna bara inte ut timförtjänsten fram dit för då finns det tusen bättre sätt att bli rik. Men det är kul! | |