Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 864 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| paskapää | 2010-03-11 13:49 | |
![]() | Trivs du på ditt jobb? Dagens/Veckans/Månadens fråga, håller inte koll på vilket av dom det är. Iallafall så har 31% svarat: Arbetar inte! En liten fråga till er: Vad gör ni om dagarna? Av vilken anledningen jobbar ni inte? Behövs såklart inte svaras på om ni inte vill. Det är inte ett påhopp på folk som inte arbetar, jag bara funderar på vad 31% av alla betapetare gör om dagarna. Förutom att spela betapet såklart :) | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-11 13:51 | |
![]() | Pensionärer, sjukskrivna, studerande, arbetslösa, föräldralediga osv... | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-03-11 15:00 | |
![]() | Sämsta rubriken denna dagen/veckan/månaden. | |
| le-lou | 2010-03-11 15:05 | |
![]() | otippat. :) | |
| foxy_1 | 2010-03-11 15:30 | |
![]() | Har du hört talas om att folk även kan vara arbetslösa? | |
| le-lou | 2010-03-11 16:01 | |
![]() | jo jag är det tex. varför frågar du? | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-11 16:08 | |
![]() | snygg lelou! | |
| Enkeli82 - Ej medlem längre | 2010-03-11 16:24 | |
![]() | vaddå det är ej lätt å få ett jobb | |
| emmylicious | 2010-03-11 16:40 | |
![]() | Både studerande och arbetslös. | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-11 17:03 | |
![]() | Jag lever på min förmögenhet. Jobbar inte men trivs ändå... | |
| ankanka - Ej medlem längre | 2010-03-11 17:10 | |
![]() | Frågan var ju inte varför ni inte arbetar utan vad ni gör med över 40 timmar extra i veckan. Hade jag haft den tiden över hade jag definitivt satsat lite energi på att lära mig animera, kanske lärt mig ett instrument, kanske lite välgörenhetsarbete... definitivt sovit lite extra. | |
| foxy_1 | 2010-03-11 17:13 | |
![]() | Anledningen att många inte jobbar är delvis att de är arbetslösa som jag. Klart man har för mycket tid över att vara arbetslös och lite av den tiden lägger jag här. Tack för att Betapet finns så man får lite hjärngympa och lite utmaningar. Annars får man göra det bästa av dagen. | |
| bj-olle | 2010-03-11 17:26 | |
![]() | när jag varit arbetslös så har jag spelat väldigt mycket biljard. väldigt mycket. men annars är böcker, modetidningar, sportnyheter, helt planlöst förkovrande i vad som helst x antal timmar (ena dagen napoleonkrigen, andra dagen thin lizzy, nästa dag franz josef-land, torsdag olafur eliasson, fredag marc jacobs karriär lördag hedging med blankning och framtidskontrakt söndag kritik mot spektralskolan och så vidare) olika podcasts och andra arbetslösa/förtidspension erade saker som får tiden att gå medans svenska folket är på jobbet och tjänar pengar. det var den typen av svar du villa ha, eller? | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-11 17:28 | |
![]() | jag älskar mitt jobb och tänker på mina medarbetare som änglar vill ju jobba mer än jag gör nu så vissa dagar är jag här för att "umgås" | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-11 17:33 | |
![]() | Kan inte ni alla arbetslösa bidragstagare gå ut och plocka skräp längs vägarna eller göra något annat samhällsnyttigt för era bidragspengar? | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-11 17:35 | |
![]() | akassan är ju en försäkring som man faktiskt betalar för varje månad och så särskilt stra pengar rör det sig inte om jag hade gärna jobbat mer om det bara funnits plats | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-11 17:36 | |
![]() | annars kanske man kan göra som med barnhemmen i var det nu var? alla oönskade på ett ställe? | |
| Enkeli82 - Ej medlem längre | 2010-03-11 17:48 | |
![]() | Jag gör faktiskt massor om dagarna trots jag e arbetslös. | |
| paskapää | 2010-03-11 17:58 | |
![]() | Som jag skrev: Det var inget påhopp på folk som inte har ett arbete! Jag var bara nyfiken på vad ni gör om dagarna. Herregud, man kan inte skriva i detta forum utan att bli utpekad att ha gjort någonting dumt. Stäng tråden istället. Vill nog inte ha era svar iallafall. Lycka till! | |
| bj-olle | 2010-03-11 18:23 | |
![]() | javisst kan de arbetslösa plocka skräp. dom kan massvis med grejer. de kan ju gå och plocka upp alla gula blend-fimpar peronalen på försäkringskassan slänger på trottoaren, nu när de inte får röka inne längre. så kan de dekonstruera könet, prata flera språk halvbra, måla tavlor och annat kul mens de håller på | |