Spelrum
Giraffen11
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade27
Mobilspel
Pågående21 381

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Erotiskt Får - Ej medlem längre2006-06-01 22:07
Antal inlägg: 19

Min vän och mentor Svarta Fåret har begått harakiri. I sorgens stund är jag ändå glad att han dog som en man för egen kniv.
Kanske finns det någon kvinnofamn som vill upplåta sig åt Erotiskt Får i hans svåra stund?
Jag har skrivit en liten kramgo dikt:

Stackars Erotiskt Får, sörjer sin vän
som bragt sitt liv med kniven
tårfyllda ögon ser Svarta Fårets tarmar rinna
hoppas jag kan få tröst av nån vacker kvinna



 
Gustavicus - Ej medlem längre2006-06-01 22:52
Antal inlägg: 114

"Snacka inte skit om får! :( Medlemsforumet skulle suga utan får. Får tillför det där lilla extra! Fåren är inte trevliga mot mig heller, men jag bryr mig inte. Forum är forum, och får är får. Så är det bara."

Scandal:

Ett får är helt ok, flera får är jobbigt. Det är min åsikt. Men jag tror ingen bryr sig, utan det kommer avlas flera underliga får utan vettig reflektion. ;)

Förresten, ja, Erotiskt får är ganska fyndigt som namn betraktat.
 
mamman - Ej medlem längre2006-06-01 23:05
Antal inlägg: 6379

Gillar skarpt Erotiska fårets kombination av namn och avatar.
HAHAHAHAHA!

Skrattar gott en lååång stund...
Christer blir nog stolt och smickrad om han ser detta, erotiska fåret!
 
sillisdillis2006-06-01 23:40
Antal inlägg: 3

Erotiskt får, måste medge: du e faktiskt ganschka rolig, e du oxå pastorn och bror mu? ni lixom formulerar er på ett så "snittsigt" sätt..
 
Bror Mu - Ej medlem längre2006-06-02 00:13
Antal inlägg: 921

Bara för att ingen på det här forumet kan mäta sig med mig vad gäller uttrycksförmåga, intelligens och humor, för att inte tala om sensibilitet och känsla för språkliga nyanser, man skulle nog utan att överdriva kunna säga att jag har absolut gehör för stilnivåer osv osv rätt in i solnedgången...
Bara därför behöver inte varenda idiot som kan stava vara utsnuten ur min hjärna. Ugh-ugh greppa?

Förresten - din stavning... du råkar inte vara IMO?
 
pelikanen - Ej medlem längre2006-06-02 02:02
Antal inlägg: 2670

Det verkar inte vara nån som vet vem den andra är här? Vet ni ens själva vem ni är idag, var igår och i blir morgon? Jag kanske i själva verket (märk ordval) inte är Mona-Lisa utan ett pelikanistiskt får eller en fårskallig pelikan. Min identitetskris är nära att knäcka mig.
 
Pastor Adam - Ej medlem längre2006-06-02 12:35
Antal inlägg: 50

en symbios av tre - hur dumt det nu kan låta, formades en dag när fortfarande fisken evolutionistisk försökte krypa på marken - då, där långt inne - i ännu dessa dagar outforskade delar - tog en ny varelse sina första stapplande steg, Homo Fåreius, djurvärlden visste inte riktigt hur den skulle handskas med denna varelse, den hade inte huggtänder, långa klor eller hemska läten, hjärna eller charm. Denna avvikelse, denna primat slog sig fram i årtionden innan den sedemera dog på eget bevåg, den kreverade i ångest. Man ser tydligt i de få fosiler som finns kvar, hur den i fosterställning med tummen i rövhålet bara försökte förstå.
 
Redatoon - Ej medlem längre2006-06-02 16:00
Antal inlägg: 151

mada baklänges...
 
Bror Mu - Ej medlem längre2006-06-02 16:22
Antal inlägg: 921

hur många pipor hade du rökt när du skrev det där, pastor adam? :)
 
Slemet2006-06-02 17:53
Antal inlägg: 938

får får tacka bagge för får får lamm
 
newersong2006-06-02 18:09
Antal inlägg: 69

jag skulle tro bror mu är någon typ av "skrift-ställare" till professionen. är det riktigt?
 
noRnoS2006-06-02 19:28
Antal inlägg: 188

Han, kanske är talskrivare till Göran "Nivea" Persson. De brukar ju inte jobba full tid, så det finns gott om tid till Betapet.
 
IMO - Ej medlem längre2006-06-02 22:10
Antal inlägg: 1766

Tycker inte alls det är så konstigt att man finner så många får och kossor här.

Beta, beta, beta.
 
IMO - Ej medlem längre2006-06-02 23:31
Antal inlägg: 1766

Jojustja...

Glömmde ju en ko-mmentar till dig Bror Mu.

När hörde du senast en norrlänning säga e? Vi säger ju ÄR för 18 akademiledamoter.

Puss på dig och må veten aldrig saknas i ditt bås.

(Har förresten just sytt på jättesöta tofsar på dina bicepsskydd. Valde rosa och rött garn. Tror att du kommer att älska dem. Bara en av mina fyra magkänslor.)
 
IMO - Ej medlem längre2006-06-02 23:36
Antal inlägg: 1766

och innan du nu börjar rätta mig... så vet jag att det stavas akademiEn...
 
newersong2006-06-03 00:37
Antal inlägg: 69

erotiskt får, din vän svarta fåret har begått harakiri, tarmarna rinner.. jag höll på att skratta på mig... du har ju komisk talang!
 
Bror Mu - Ej medlem längre2006-06-03 01:34
Antal inlägg: 921

imo - bror mus huvud surrar av öl, så han kan inte riktigt intellektuellt omfatta vad du försöker förmedla, men jag tolkar det som att du försöker driva med mina armmuskler.
Efter ett besök på krogen där det drällde av män; svettiga och halvnakna, efterblivna och dreglande - efter en sån hemsk upplevelse som fick mig att gå hem långt innan stängningsdags kan jag förstå dig. Jag funderar på att fördjupa mig i Pastor Greens skrift "konservativ feminism" och beväpna mig till tänderna. Eventuellt skaffar jag mig ett harem av närstridstränade nymfomaner och flyttar upp till stekenjokk.
 
oeronbarn - Ej medlem längre2006-06-05 22:37
Antal inlägg: 2288

the sheep are not what they seem
 
pelikanen - Ej medlem längre2006-06-07 00:42
Antal inlägg: 2670

Bror Mu - jag tolkar det som om IMO försöker stöta på dig och jag har inte en droppe öl i kroppen. Men vad vet en stackars fårskallig pelikan om såna saker......?
 
Bror Mu - Ej medlem längre2006-06-07 01:35
Antal inlägg: 921

Nää, du har nog missförstått. IMO är nämligen feminist, och feminister tycker inte om män!
 
Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?