Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 578 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-04-23 13:43 | |
![]() | Hälsa, en kvinnlig fråga? Läser i aftonbladets "Wendela" idag om kemikalier som vi utsätts för och som stannar i vår kropp. Antingen så har jag missuppfattat att "Wendela" vänder sig till en kvinnlig läskrets eller så väljer aftonbladet att rikta denna information mer till kvinnliga läsare. Är det så stereotypiskt att kvinnor bryr sig mer om dessa frågor än män? | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-04-23 13:45 | |
![]() | Läste precis nyss om det och blev lite förskräckt. Kollade upp min deoderant direkt:-) Vet faktiskt inte svaret på din fråga men tror allmänt att kvinnor tänker mer på sådant över lag. | |
| Hullabalo0 | 2010-04-23 13:55 | |
![]() | kan det ha att göra med att ni blir gravida och riskerar att skada barnet i magen? | |
| wildman | 2010-04-23 14:01 | |
![]() | Jag är tyvärr rädd för att det är stereotypiskt, något som naturligtvis förstärks när man skriver extra mycket om det i "kvinnliga forum" | |
| Chrull_4 | 2010-04-23 14:38 | |
![]() | klart ni gör | |
| Lillstölla | 2010-04-23 15:16 | |
![]() | Kan ju bara utgå från mig själv och min omgivning och måste säga att det då inte är typiskt just för kvinnor. I min omgivning är det rätt jämnt för att inte säga att det nästan väger över för männen i min omgivning att bry sig mer än kvinnorna. | |