Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade44
Mobilspel
Pågående19 293

Forumkategorier

Användare Inlägg  
henriksbo2010-05-07 10:42
Antal inlägg: 8

Fotboll, Lagerbäck vs Svennis
Hej kära Betapetare.

Jag har alltid gillat att leka med ord och kom till slut fram till att jag borde använda mina ordkunskaper till att skriva. Det hela resulterade i en blogg-sida som jag gärna skulle vilja ha lite feedback på från.

Så om ni har tid att ge mig synpunkter på www.duellen.nu/ så vore jag tacksam.

Tar ni sedan ställning för Lagerbäck eller Svennis är jag ännu mer tacksam!

Väl mött!

henriksbo2010-05-07 11:46

Någon borde väl kunna ha en åsikt, om jag vänder lite på frågan då, vem går längst i fotbolls-VM? Circus Svennis eller Lars Lagerbäck?

regression2010-05-07 12:38
Antal inlägg: 1563

Det här var så ointressant att det blir intressant.

regression2010-05-07 12:54

Ursäkta, jag ser att du är ''ny'' här i forumet. Men liksom, du har skapat en blogg om det faktum att två afrikanska lag har svenska förbundskaptener. Hur har du tänkt här?

yuppe2010-05-07 12:56
Antal inlägg: 3

Jag tycker sidan var snygg och även om jag inte är något stort fan av fotboll så skriver du väldigt roligt, keep it up!

;)

Jag röstar för Svennis

henriksbo2010-05-07 12:58

Regression: Jag älskar fotboll och tycker det är kul att som fotbollssupporter få följa världsmästerskapen med lite svenska intressen, är det så konstigt?

regression2010-05-07 13:14

Nej, egentligen inte.

Palini2010-05-07 16:11
Antal inlägg: 1381

Det var en rolig blogg. Känns lite som en sorts uppvärmning inför VM. Det är ju lite drygt bara en månad kvar... Snygg och proffsig, även om innehållet ändå är viktigast och det var kul att läsa. Jag gillade intervjun med Lagrell och skrämdes lite av hur väl Det hemliga kontraktet stämde in på mig själv. =) Går verkligen Champions Leageue-finalen på en lördag? Det var nyheter för mig.

Jag antar att inläggen kommer automatiskt i datumordning, men det känns lite konstigt att läsa Nigerias VM-historia del 2 före del 1.

Svennis eller Lagis? Tja, hugget som stucket, va? Det blir säkert tillfälligheter som avgör, eller kanske inte? Jag tycker att Nigeria känns lite starkare på pappret, men Elfenbenskusten kanske ändå har lite mer spetskvalitet?

Som tränare så borde också Svennis ha lite mer kött på benen än Lagerbäck, som väl i stort sett bara har erfarenhet av att träna Sverige, i alla fall på den här nivån. Jag är inte så säker att det går att applicera samma förhållningssätt direkt på det Nigerianska landslaget och Lagerbäcks "stelbenhet" blir kanske hans fall?

Svennis känns väl också hyfsat stelbent, men har borde ju i alla fall ha en hel del mer erfarenhet av fotboll på den här nivån.

Nej, jag röstar på Svennis men hejar mer på Lagis. =)

wobbler2010-05-07 17:16
Antal inlägg: 131

Varför får bara PRO vara med i diskussionen?

henriksbo2010-05-07 17:41

Alla som vill vara med i diskussionen får vara med för min del?

Eller hur menar du?

henriksbo2010-05-08 11:53

Pallini: tack för berömmet!

För min del så tror jag att Lagerbäcks Nigeria är underskattat som lag.Lägg därtill att Elfenbenskusten spelar i dödens grupp så borde man kanske ha Lagerbäck som favorit i Sydafrika. Med detta sagt så tror jag ändå att Elfenbenskusten kommer att gå längst av Svensklagen i VM.

bobo flux2010-05-08 12:12
Antal inlägg: 11371

En annan möjlighet är ju att båda åker ut i gruppspelet...

henriksbo2010-05-09 13:10

Det är naturligtvis en chans/risk att både Nigeria och Elfenbenskusten åker ut innan slutspelet drar igång på allvar.

Men vilka håller ni på? Och kanske framför allt, Vilka tror ni kommer gå längst?

Några fotbollsfans har vi väl ändå här på betapet?

henriksbo2010-05-09 19:48

Drogba vinner Premier League och dessutom skytteligan. Svennis såg skapligt nöjd ut från läktarplats.

yuppe2010-05-25 21:49

Svennis är iallafall snyggast!

henriksbo2010-05-25 21:50

agree to disagree.

har du sett denna?

svenskfotboll.se/Ima...nd ler.aspx

yuppe2010-05-25 21:59

Okej, han kan få bonuspoäng för glasögonen. Men har du sett honom i träningsoverallen? Han ser ut som en kanelbulle.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?