Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 234 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-05-31 19:34 | |
![]() | Bröllopsstudio!!! From den 7/6 ska dom nu ha en "Bröllopsstudio" på Tv4 där dom ska bjuda in experter och gäster för att ha nedräkning fram tills den 19/6 då Victoria och Daniel gifter sig!!! Varför vill man följa detta undrar då jag???? | |
| krillo18442 | 2010-05-31 19:35 | |
![]() | jag med | |
| Emollas | 2010-05-31 19:37 | |
![]() | Ja alla är vi olika och tur är väl det annars hade dem inte fått några tittar siffror | |
| calle34 | 2010-05-31 19:40 | |
![]() | Det är helt galet..men den kvällen ska jag på ett grill party | |
| Lillstölla | 2010-05-31 19:44 | |
![]() | Finns ju folk som har det som intresse, fattar verkligen inte varför någon vill se det dock. Så lär inte kolla. Men är säkert jättebra för de som är rojalister. | |
| Quicka | 2010-05-31 19:46 | |
![]() | Usch, kommer inte kolla 1 sekund!! | |
| Emollas | 2010-05-31 19:54 | |
![]() | Alla här kommer säkert slå på tv när detta börjar och bara njuta och drömma sig bort. det är bara här dem påstår att dem inte ska se på det "lol":) | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-05-31 20:08 | |
![]() | Jag tycker inte alls det är konstigt, bröllopet är ju trots allt en jätte stor grej för landet..och intresset finns ju så.. why not? | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-05-31 20:09 | |
![]() | Undrar jag med. Kollade på en dokumentärserie om den brittiska kungafamiljen nyss. MYCKET mer intressant. Jag tänker aldrig för mitt liv intressera mej för det svenska kungabröllopet. Inte ens om jag blir bunden, torterad & hotad med pistol. | |
| Defrob | 2010-05-31 20:09 | |
![]() | Dom måste göra något för att få lön dom som jobbar på tv.. därav alla skitprogram som produceras. :) | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-05-31 21:46 | |
![]() | VARFÖR ska det läggas ner sååå mycket tid och energi för att dom är kungligheter?? Allt annat är tydligen helt ointressant just nu, tiden står still fram till deras bröllop... | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2010-05-31 21:52 | |
![]() | Jag tycker vi behöver ett modernt kungamord för att liva upp det hela lite. Dom har kört så många program på TV om våran kungliga historia den senaste tiden, förr var det så mycket mer dramatiskt. Ett bröllopsmord där någon blir skjuten med en ärta? | |
| MatsJoel | 2010-05-31 21:58 | |
![]() | "Allt annat är tydligen helt ointressant just nu, tiden står still fram till deras bröllop..." Beror mest på vilka tv-kanaler, tidningar, siter etc man ser på och läser, det är inte särskilt svårt att inte behöva se och höra särskilt mycket om bröllopet. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-05-31 23:34 | |
![]() | MatsJoel: Tycker du inte?? Alla kanaler har ju program "inför" bröllopet och alla tidningars löpsedlar handlar om bröllopet.... | |
| Snoosy | 2010-05-31 23:36 | |
![]() | Är så trött på skiten. Men eftersom syrrans sambo kommer närvara vid bröllopet, så lär man ju titta ändå. Men inte för att få se Daniel och Victtoria haha =) | |
| Okreh | 2010-05-31 23:41 | |
![]() | Ja, alla har olika intressen. Finns säkert en hel del som sitter klistrade framför detta. Bra för dem. Sedan finns det andra som kommer att pyssla med annat istället. Bättre för dom :) Ibland går saker och ting till hysteri. Tycker det är skönt att fly landet i febrari/mars då allt ska handla om Schlager hit och slager dit. Kan tillägga att jag inte heller kommer att följa vigseln. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-06-01 02:43 | |
![]() | Jaaa hysteri tycker jag är det rätta ordet för det hela.... Jag förstår att kungahuset bara kan tänka på "bröllopet" just nu men halva svenska folket??? Why liksom?? | |
| Joeroo | 2010-06-01 03:02 | |
![]() | Jag vet inte riktigt varför heller. Men vissa länder verkar ta det mer seriöst det här med kungligheter. Jag vet nog mer om det svenska kungahuset sen jag flyttade till Australien. Hörde på nyheterna här nere om när de förlovade sig och allt. Visserligen inget nedräkningsprogram, men nåt måste ju göras. | |
| Miss_jk | 2010-06-01 06:29 | |
![]() | playboydiva: Kanske dags att för dig att sluta lägga så himla mycket energi på det kungliga bröllopet och lägga den på något du finner intressantare. Verkar lite dumt att skriva inlägg efter inlägg om något som du själv tycker är upphaussat. Du bidrar lite till den hussningen just nu... | |
| Bitte - Administratör | 2010-06-01 06:54 | |
![]() | Ja en del följer allt som visas om OS, eller fotbollsVM , andra gillar serier och en del väljer att följa det kommande bröllopet med intresse, Och visst är väl ett bröllop med vår kronprinsessa nått stort, och jag kommer att se på sändningen från bröllpet =) Bitte | |