Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 222 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2010-06-03 00:12 | |
![]() | TV-bolagen rotar i 1,50 kronorskorgen... TV-bolagen, (speciellt TV 4-koncernen) verkar gilla att rota i 1,50-kronorskorgen när de ska köpa in film. De hittar gamla skräpfilmer och TV-serier som de sänder om och om igen. De måste ju tjäna storkovan på detta! De får dessutom in reklampengar och ännu mer stålar från folk som är dumma óch lättlurade som jag, som betalar dyra KabelTV-pengar varje månad! :-/ Snacka om att man är lurad.... Alltid när jag ser att det sänds en gammal dålig film på TV tänker jag att: "Jaha, nu har TV/Filmbolaget varit och rotat i skrotlådan igen...." | |
| WCstol - Ej medlem längre | 2010-06-03 00:14 | |
![]() | Det sänds absolut inget sevärt på tvn nuförtiden. Synd. | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2010-06-03 00:15 | |
![]() | Vissa program är bra, men dessa är lätträknade....annars tycker jag mest att allt är gamla repriser....och ser man på TV på dagtid, är det reklamTV på i stort sett varenda kanal! :-/ Eller nåt jäkla spelprogram, så att man ska ringa in och bli blåst på ÄNNU mer pengar! :-( | |
| WCstol - Ej medlem längre | 2010-06-03 00:17 | |
![]() | Ja, du får väl sluta betala kabelTV :) | |
| kajix | 2010-06-03 00:21 | |
![]() | det jobbiga är att man måste se all reklam så man vet vilka företag man ska bojkotta. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-06-03 00:25 | |
![]() | Men om du betalar dyra pengar, så har du förmodligen filmkanaler och där är det ju ingen reklam mitt i filmen. Fattar inte vad du menar! | |
| LisaLong | 2010-06-03 11:53 | |
![]() | vilken tv4 pratar vi om? TV 4 Fakta har massor med bra program tycker jag. | |