Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 20 |
Mobilspel
| Pågående | 19 150 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lolacola | 2010-07-12 14:38 | |
![]() | Folk som inte har hund Va gör ni får någonting igentligen? Hur får ni dagarna att gå. Jag har vart hundlös nu i några veckor och kommer vara de i 2 veckor till innan valpen kommer hem. Det är ju urtråkigt man gör ju ingenting bara sitter inne o glor in i väggen. | |
| le-lou | 2010-07-12 14:39 | |
![]() | man kan kela med katt eller pojkvän el så | |
| Hedokatt | 2010-07-12 14:40 | |
![]() | vi spelar betapet.. | |
| Snowlion | 2010-07-12 14:43 | |
![]() | Spelar Beta, går långprommis o njuter av sommaren | |
| lolacola | 2010-07-12 14:44 | |
![]() | gå långpromenader utan hund :S ja skulle känna mig som världens fånigaste människa | |
| le-lou | 2010-07-12 14:50 | |
![]() | bara gör`t! :) Det är du inte, folk tittar inte skumt på dig bara för att går utan hund. | |
| lolacola | 2010-07-12 14:56 | |
![]() | Ja gör ju det. Funderar alltid på vad folk gör ute i skog och mark utan hund om de nu inte plockar svamp eller bär. Dessutom så är de ju fruktansvärt tråkigt att gå ut o gå... om du inte har hund då så att säga. | |
| Lillstölla | 2010-07-12 15:21 | |
![]() | Måste vara nån sjukdom som hundägare ådrar sig efter för lång tid med hund, en släkting till mig kunde inte gå ut och gå när han inte hade hund längre. Är ju löjligt, är väl fasen bara att gå. Att det kanske känns tomt osv har jag full förståelse för, men att inte kunna gå själv?? Knepigt värre. | |
| Satyra | 2010-07-12 15:22 | |
![]() | "gå långpromenader utan hund :S ja skulle känna mig som världens fånigaste människa" Samma här. Kufvarning helt klart. ;-) | |
| Lillstölla | 2010-07-12 15:23 | |
![]() | Hjälper det inte att gå med en kompis då?? | |
| Satyra | 2010-07-12 15:26 | |
![]() | Jag har inga kompisar som: 1) vill gå i den turbotakt jag vill gå i 2) inte vill prata prata prata hela promenaden igenom så nix ... fungerar icke som ersättare för hund för mig i alla fall. ;-) | |
| Lillstölla | 2010-07-12 15:31 | |
![]() | Förstår att det måste kännas konstigt när man är van att ha hund med på promenaden, men är det verkligen så att man inte går ut och går enbart av den anledningen? Nämnde ju en släkting innan och hans påstående om att han inte kunde gå ut o gå utan hund. Har inte tagit det på allvar eftersom han har mycket konstiga idéer om det mesta och är lite speciell överlag. | |
| jennyv | 2010-07-12 15:38 | |
![]() | Du kanske skulle skaffa ett arbete, umgås med vänner, pojkvän, gå på gym, cykla, du vet sånt som man gör i ett liv. Då blir ens lilla gullhund en pärla på toppen inte hela allt. | |
| Hannibaljan | 2010-07-12 15:40 | |
![]() | Jag glor in i väggen. | |
| carann04 | 2010-07-12 15:40 | |
![]() | Jaa, vi har katt och häst, så det är inga problem! Döttrarna lånar grannarnas hundar när de vill ut och gå, praktiskt för alla ; ) | |
| Satyra | 2010-07-12 15:43 | |
![]() | Ja Lillstölla, för mig är det så i alla fall. Förmodligen ligger en del av sanningen (för min del) i att jag är för lat för att finna det meningsfullt att promenera bara för min egen skull, så att säga. :-o ;-) Med en hund tänker man inte ens före utan bara går, oavsett väderlek och oavsett om man egentligen skulle ha lust eller inte. Utan hund tycks det finnas en jäkla massa orsaker till att hoppa över att gå alls och en av orsakerna är att jag känner mig löjlig när jag traskar runt utan jycke. | |
| Lillstölla | 2010-07-12 15:49 | |
![]() | Satyra: Ja när du uttrycker det på det viset låter det inte särskilt konstigt längre måste jag nog säga. Tack för förklaringen:) Jag personligen har ju ingen hund ( men har haft ett tag) och katten går visserligen i koppel men inte dit jag vill..... Men använder min mp3 när jag är ute o går, känns lite som att man har sällskap, det blir lite som intervallträning med för jag har en tendens att gå i takt med låten som spelas. | |
| Satyra | 2010-07-12 16:01 | |
![]() | Lillstölla - hehe, nej katter är en annan sort de - ingen jäkel ska komma och tala om åt dem vilket håll DE ska gå. ;-) Förresten tror jag det kan ha att göra med var man bor också, huruvida man känner sig som en kuf utan jycke på promenad eller inte. Bor man som mig på en mindre ort där man känner igen så gott som alla så blir kufstämpeln mer påtaglig, antar jag. | |
| anträffbar - Ej medlem längre | 2010-07-12 16:11 | |
![]() | När min hund har flyttade till hundhimmelen kändes tillvaron mycket tom. Jag vill inte längre ha egen hund för ingen kan ersätta "Mörkö". I stället ställer jag upp för andra hundägare nu och tar hand om deras hund när de är bortresta. Visst, visst skulle det kännas konstigt att ta en promenad ensam. Hundsällskap ger viss trygghetskänsla. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2010-07-12 16:14 | |
![]() | Säg som det är....ni hittar inte hem igen utan hund. :) | |