Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 346 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-08-16 14:24 | |
![]() | Extraknäck Jag jobbar som kontaktperson. Vilket betyder att jag besöker, promenerar, går på bio mm mm. Vad man gör bestämmer man ihop. Likaså hur många timmar per månad man ska ses. Ersättningen är inte så hög, man får även ett bidrag för de saker man ska göra. Arvodet beskattas, men omkostnadsdelen är avdragsgill. Går du på A-kassa eller dylikt så påverkar inte inkomsten det du erhåller därifrån. Jobbet gör att man känner sig viktig o belöningen är att man gör gott o får en chans att göra de där sakerna man kanske inte annars skulle ta sig för. Min handläggare söker lite nya kontaktpersoner. Helst killar. Är du intresserad så PMa mig. Personerna finns nomi Liljeholmen/Hägersten SDF. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-08-16 14:28 | |
![]() | vad bra att du gör en fin insats vad vore värden utan människor som du!typ ingenting | |
| Hallåbär - Ej medlem längre | 2010-08-16 14:30 | |
![]() | Skulle vilja tillägga att nästan alla kommuner är i behov av kontaktpersoner. Ta kontakt med närmaste Socialförvaltning! | |
| Snowlion | 2010-08-16 15:07 | |
![]() | Vore finfint med lite extra pengar... =) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-08-27 17:22 | |
![]() | Fick ett par svar, men ingen tycks ha hört av sig till min kontakt. Behovet av killar som kontaktpersoner är jättestort. Puffar därför tråden med hopp om att fler grabbar i Sthlm hör av sig. | |