Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 286 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| cessely | 2010-08-20 14:36 | |
![]() | Victorias muta I dag bestämde åklagaren att inte det inte blir någon förundersökning om det påstådda mutbrottet i samband med Victorias och Daniels bröllopsresa. "Paret lät sig bjudas på en lyxresa av EF-miljardären Bertil Hult – och kan därmed ha gjort sig skyldiga till mutbrott, ansåg anmälarna." (SVD) Det jag undrar nu är vad ni tycker om detta: Är det ens ett mutbrott? På vilket sätt kan man se att EF särbehandlas av kungafamiljen genom att vd'n ger en privat gåva till Victoria och Daniel? Som sagt, vad tänker ni om det här? | |
| Lill-IT | 2010-08-20 14:49 | |
![]() | Tramserier.. Jag kan inte heller se hur det skulle kunna vara en muta. | |
| le-lou | 2010-08-20 14:49 | |
![]() | Jag tänker inte så mycket på det, jag är spytrött på kungafamiljen i media. Bland många saker som knasig är att lagstiftningen inte gäller kungafamiljen. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-08-20 14:52 | |
![]() | Efter Laila och Niklas sponsrade bröllop, Linda Rosing och hennes nolifer till mans bröllop som säkert var sponsrat till 90% är det ingen som bryr sig om Danne o Vickan fått en resa. Det är uttjatat nu. Gammalt. | |
| Savi | 2010-08-20 14:52 | |
![]() | TÖNTIGT! Det var ju en gåva,skulle allt annat de får överallt ifrån också vara mutor?Nä det här trams,bara ett sätt att hoppa på dom för att förstöra deras lycka | |
| _sweetlime_ - Ej medlem längre | 2010-08-20 15:06 | |
![]() | Men jisses vad många det är som missat att Hult är en vän till Victoria. Deras gemensamma nämnare: dyslexi. Man får ha vänner, även när man är förmögen. | |
| slånbär | 2010-08-20 17:10 | |
![]() | Alltså jag blev bara så full i skratt när jag såg tråden först-jag läste Victorias mutta ( ni som vet vad det betyder fattar) och tänkte att vad sjutton är detta för tråd och hur får den ligga kvar???? Läste och fattade direkt att jag hade läst rubriken liiite för snabbt.......... | |
| Bitte - Administratör | 2010-08-20 17:18 | |
![]() | En muta ska väl jag som ger ha någon fördel av och om någon lånar ut som nu sitt plan eller el bil till mig ser jag det då INTE som en muta Bitte | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-08-20 17:23 | |
![]() | Vem bryr sig, undrar jag. | |
| teamgrens | 2010-08-20 17:36 | |
![]() | Trams... De e ingen muta. sen är det väl bättre om han bjuder dem på resan än om vi skattebetalare ska bjuda dem på det... Vill jag bjuda min vän på en resa så är det väl ingen anmäler mig... Löjligt då han inte får något i gengäld som är olagligt | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-08-20 18:10 | |
![]() | En anmälan i klass med hålen i osten... | |
| Ässät | 2010-08-20 18:11 | |
![]() | Ja herregud.. är han miljardär och vill betala allt så låt honom få göra det för sjutton. | |
| onobond | 2010-08-20 21:48 | |
![]() | Grannen bjuder på en stänkare, men inte f*n anmäler jag honom för bestickning! ;) | |
| mrperfect | 2010-08-20 21:51 | |
![]() | det var ju en icke-muta, Tråden har fel namn! | |
| kremlan - Ej medlem längre | 2010-08-20 22:02 | |
![]() | Hur kan det räknas som en muta?? | |
| gustavjansso | 2010-08-20 22:03 | |
![]() | jag är royalist och välkomnar nästan allt dom gör. de är en kulturyttring och de kan inte mutas då de inte har något formell makt. helt rätt. de ska inte dömas som vanliga personer de är levande kultur | |
| kaffedryck | 2010-08-20 22:08 | |
![]() | tycker inte att tråden har fel namn, men det är ju bra som någon skrivit tidigare att vi skattebetalare iaf slipper betala. Att Victoria & Daniel ska ha den bästa av bröllopsresa med allt vad det innebär tycker jag de är förtjätna av, de är ju alltid i rampljuset och kommer alltid att vara, och dessutom är de bra representanter för Sverige tycker jag | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-08-20 22:11 | |
![]() | Jag är inte ett dugg förvånad över att var demokratiska samhälle har ett speciellt skyddsnät för dom som är födda till sin titel. Smaklöst och så otroligt typiskt för vårt odemokratiska, förlegade kungahus. Ännu en anledning att avskaffa monarkin. | |