Spelrum
Giraffen13
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
5
Inloggade18
Mobilspel
Pågående19 324

Forumkategorier

Användare Inlägg  
raringen2010-09-08 19:38
Antal inlägg: 323

Drömmen om ett annat liv?
Drömmer du ibland om ett annat liv? Hur skulle det livet se ut? Jag skulle gärna bo utomlands några år, kanske i en storstad eller i södra Frankrike. Handla bröd i lilla brödbutiken, färska grönsaker på torget. Äta lätta luncher och sena middagar med goda vänner. Ha ett ett hem med ett minimum av onödiga prylar. Röra på mig tillräckligt för att kunna njuta av livets goda. Känna att jag har balans mellan jobb och arbete. Att jag prioriterar rätt.

P.S. Fast jag är nöjd som det är också :)

MayBley2010-09-08 19:42
Antal inlägg: 76

Det gör väl alla. Filmer kan få mig att drömma bort, att jag har/kommer att missa så mycket att bara leva ett liv - ett sorts liv.
Men man får väl göra det bästa av situationen och försöka efterlikna sitt idealliv så mycket som möjligt. Att ha lite halvt orealistiska mål att drömma bort till..

schmuppisch2010-09-08 19:46
Antal inlägg: 596

Jag drömmer inte om ett annat liv. Jag drömmer mer om framtiden. Eller i alla fall hur jag vill att framtiden ska bli.

Ägare till min egna PR-firma som jag driver hemifrån min etagevåning. Jag är gift med min nuvarande sambo och har tre barn. Coraline, Hedvig och Tristan.

Sikta mot månen så når du trädtopparna.

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?