Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 530 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tinaol | 2010-09-23 14:01 | |
![]() | HJÄLP med installation (WoW) Hujeda mig....en gammal mor som jag fixar inte sådana här meddelanden när jag skall installera saker till sonen ;) Har kollat branvägg mm....men får detta felmeddelande :Blizzard Updater was unable to read the file "C:\World of Warcraft\Data\enGB\backup -enGB.MPQ". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the update. (The data being read was "msvcr80.dll", and the error code was 0.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (Converter::Load) To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors. Och vad gör man då????? | |
| tinaol | 2010-09-23 14:36 | |
![]() | Glömde att säga att han har en laptop ny, compaq---om det spelar någon roll!? | |
| SylphiD | 2010-09-23 15:06 | |
![]() | Här hittar du förmodligen ditt svar på ditt problem. Du ska alltså kopiera ner installationen på en av dina hårddiskar. forums.wow-europe.co...&a mp;sid=1 | |
| le-lou | 2010-09-23 15:45 | |
![]() | avinstallera och installera om skiten. :) Kan vara att skivan är skadad, eller smutsig eller liknande. Kan ju vara en hel del av det som står i texten. Avinstallera - installera om. Testa det. | |
| schmuppisch | 2010-09-23 16:28 | |
![]() | Äsch, WoW är beroendeframkallande. Han har det bättre utan det ;) | |
| Lill-IT | 2010-09-23 17:45 | |
![]() | Upplåter tangentbordet åt min son: att ge wow till din son är det dummaste du kan göra :P men om du vill fixa det ska du nog ladda ner det ifrån wows hemsida (wow-europe.com) Det är gratis. och köra den installationen som admistratör, då lär det fungera/Deez | |
| Lill-IT | 2010-09-23 17:47 | |
![]() | Jag håller med Schmuppis... han har det bättre utan. | |
| schmuppisch | 2010-09-23 18:34 | |
![]() | Jag har själv spelat och det är så otroligt beroendeframkallande. Du fastnar i en annan värld. Tiden flyger förbi och när du tror dig ha suttit 30 minuter så har det gått 3 timmar. Ge honom ett annat spel istället, men ett som inte kräver så mycket av hans tid :) | |
| stene46 | 2010-09-23 19:13 | |
![]() | Ja. Håller med. Spela inte, grymt beroendeframkallande!! Varning! | |
| tinaol | 2010-09-23 20:08 | |
![]() | SylphiD> Tack, tror jag kan hitta problemets lösning där :) Vet att det är beroendeframkallande, men det handskas vi med! TACK alla för hjälpen. | |
| schmuppisch | 2010-09-23 21:10 | |
![]() | OKej okej, lycka till :) | |
| tinaol | 2010-09-24 11:09 | |
![]() | Det löste sig, hade inte laddat ner som administratör ;) | |