Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lolidott | 2010-09-29 21:16 | |
![]() | iPad Funderar på vad man egentligen ska ha den till... Ge mig alla fördelar ni har... eller nackdelar för den delen... | |
| Giddy | 2010-09-29 21:19 | |
![]() | Här är en nackdel iaf. :) www.youtube.com/watc...l7 1toSXNRY | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:29 | |
![]() | Jag fick tillfälle att köpa en sådan till ett väldigt bra pris alldeles nyligen. Jag blev helt exalterad och tänkte att det är självklart att jag ska ha en sån! Sen tittade jag på min iPhone4...och tänkte... Vänta lite nu - är inte en iPad som en hysterisk stor iPhone förutom att den är svår att ringa med? I så fall kändes det lite overkill. Så jag stod över. Kanske dumt? Eller smart, för en gångs skull? Jag är alltså också nyfiken på varför man ska ha en sån. | |
| lolidott | 2010-09-29 22:18 | |
![]() | ...Uisge-beatha, precis vad jag menar, Overkill är väl det rätta ordet?!! | |
| Miss_jk | 2010-10-17 12:18 | |
![]() | Det är ju en stor dator i litet format. Perfekt för t.ex e-böcker och att ha med på resan. Sitta och kolla på film i HD-kvalitet på flygresan. Spela. Ha presentationer. Som sagt, det är en stor dator i litet format. | |
| tjolahop | 2010-10-17 12:31 | |
![]() | Min sambo har en sån, och jag som egentligen bara läser tidningar, mail osv, är det ganska skönt att bara sitta med ipad istället för en stor data i knäet, men sen tycker jag det blir jobbigt när man ska skriva skolarbeten eller chatta. Men just nu ligger den mest och dammar.. | |
| Måns_E | 2010-10-17 12:37 | |
![]() | Man skall väl ha den till att surfa med, läsa mejl på och köra apple-appar. Alltså en smidig dator utan tangentbord. Sen om man behöver en, det vet jag inte. | |
| besika | 2010-11-30 12:41 | |
![]() | Pappa kom hem med en idag... Och den är GRYM!!!!!!!! Förutom att man inte kan spela betapet på den, det måste ju bara någon fixa nu!!!!!!!! | |
| vildman | 2010-11-30 12:45 | |
![]() | Personligen föredrar jag en liten laptop med riktigt tangentbord. En "pad" funkar nog dock ypperligt så länge man inte ska interagera för mycket med den. Så för den som tex vill använda den i kommunaltrafik/flyg etc för att förströ sig kan nog finna den smidig. Men min profetia är att den kommer bli en jättehype för att sen falla tillbaka och användas av dom som verkligen kan dra nytta av den före en liten laptop. | |
| Quicka | 2010-11-30 12:54 | |
![]() | iPAD, blir tokig av alla grejer som finns nu för tiden. Har en hederlig gammal sonytelefon och en ganska ny Lap top. Svaret blir därmed att jag inte har en aning om vad man ska med en iPAD till. Kanske skulle vara bra om man nu inte hade något av ovanstående, men de flesta har ju mobil+dator idag. | |
| besika | 2010-11-30 12:56 | |
![]() | Men vi som faktiskt har en skulle vara väldigt glada över att kunna spela betapet på den. Det finns scrabble, men jag vill spela på svenska. | |
| Fazilja | 2010-11-30 13:00 | |
![]() | Det är lite star trek över det hela | |
| Dyslekso | 2010-11-30 13:41 | |
![]() | Är man betafreak är väl iPad-perfekt. När det går att spela på den, då. | |
| besika | 2010-11-30 13:45 | |
![]() | Tack Dyslekso...!!! :) Exakt! | |
| vildman | 2010-11-30 13:49 | |
![]() | Men lugn och fina va :-) Den har funnits i Sverige officiellt i vad är det? En dag? ;-) Dessutom om apple inte var så jävla tjuriga att dom inte lät användarna köra flash så skulle det inte vara ett problem. Det är ju inte enda sidan på internet som inte fungerar om man säger så :-) | |
| Dyslekso | 2010-11-30 13:55 | |
![]() | Ja alltså jag har ingen, och kommer knappast att köpa en. Konstaterar bara att för den här typen av nätbaserade spel och aktiviteter fyller iPad en nisch. | |
| RolandM | 2010-12-11 18:02 | |
![]() | Spela Betapet med var en tanke jag hade, Just nu är det mest en tanke i och med att Apple inte stödjer Flash och Betaped inte stödjer iPad med en app. I övrigt är det en bra multimediapryl, som kan bli allt utom en skrivmaskin. Det kommer Android- och Windowslösningar på liknande hårdvara framöver. Jag tror att de kommer att få ett större genomslag i och med att de sannolikt inte är lika låsta till Appels låsta värld. | |
| m-70 | 2010-12-15 09:17 | |
![]() | vi surfar och barnen spelar spel på våran | |