Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 869 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| twistedmind | 2010-10-03 12:11 | |
![]() | Kvinnor 40-60 år på Betapet Hej, Detta är ingen statistiskt säkerhetsställd undersökning utan snarare en generalisering. På senare tid har jag spelat betapet mot en del kvinnor mellan 40-60 år. Något jag gemensamt börjar skönja är hur dessa älskar att bygga in spelen så att det i stort sätt blir omöjligt att fortsätta lägga. De ägnar sig åt bygga korta småord som på, då, så, liv, siv, mig, dig, etc. Naturligtvis finns det inga rätt eller fel i hur ett parti betapet skall spelas, men tänker ni inte längre än dit näsan växer? Elaka tanter. :D - zF | |
| ringmuren - Ej medlem längre | 2010-10-03 12:13 | |
![]() | Skulle vara kul att veta Din ålder. 12 max 14, skulle jag tro. BOJ född 1947 | |
| eeistan | 2010-10-03 12:14 | |
![]() | sköt dig själv och skit i andra, frukta gud och troget vandra | |
| lenty - Ej medlem längre | 2010-10-03 12:14 | |
![]() | jag bryr mig inte hur andra spelar :-) man får spela hur man vill och så är det bara. det är bara gilla läget :-) | |
| Maja G | 2010-10-03 12:15 | |
![]() | <------ Elak tant 40+ | |
| cokki | 2010-10-03 12:17 | |
![]() | Det var till att dra alla över en kam! Hur vet du hur gamla dom är som spelar mot dig? | |
| pion ekrot | 2010-10-03 12:20 | |
![]() | Men herregud. Jag har märkt att jag ganska ofta föraktar mer eller mindre unga killar med osympatiska drag ofta förknippade med mindre intellektuell skärpa trots egen förvissning om att totala motsatsförhållanden råder. KBT? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-10-03 12:23 | |
![]() | Tant...... TANT???????? TANT?????!!!!!!!!??????? =)(/&%/(&)/O/& ;(/I&(Y/(O)(=/(&( &&&=)= Du ska nog få se på elak du! Du kan inte kalla en kvinna på 40 för tant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! Arrrrrgggggghhhhhh! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-03 12:31 | |
![]() | Håller med om att den spelstilen är ohyggligt irriterande, och säkert är det fler kvinnor som spelar så eftersom vi generellt är mindre riskbenägna. Vi sätter inte gärna allt på spel för en osäker storvinst. Intressant iakttagelse! | |
| twistedmind | 2010-10-03 12:37 | |
![]() | Alla ni som brusade upp nu, känner ni er träffade? :) ringmuren - Förändrar min ålder någonting i det jag skrev? Pion Ekrot - Förakt är väl osympatiskt om något om du nu själv ställer dig i skaran "mer intellektuell"? Fint författad mening i allafall. cokki - Generalisera och dra alla över en kam går väl lite hand i hand. Men det är klart, ni lägger inte så långa ord i betapet och kan således inte veta innebörden utav det. Så nu skall jag ut och göra annat. Kul att starta en tråd där man retat upp alla femtiotalister. Nu när jag är ute och njuter av vädret utanför så kan ni fortsätta brusa upp bakom era tangentbord. Trevlig Söndag! | |
| twistedmind | 2010-10-03 12:39 | |
![]() | eeistan - Ett forum är väl till för att kommunicera och nyttja yttrandefrihet. Om du tycker man skall skita i andra och sköta sig själv förstår jag inte varför du ens kommenterar. Dumgubbe :) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-10-03 12:40 | |
![]() | 41 och lika glad för det | |
| mralex69 | 2010-10-03 12:42 | |
![]() | Hahaha vad folk blev griniga... Man får väl spela som man vill egentligen. Jag struntar i hur folk lägger bara man LÄGGER, det värsta som finns är de som passar bara för att få ett läge att dubbla/trippla mm. Tant vid fyrtio var för övrigt sjukt kul hahahaha | |
| twistedmind | 2010-10-03 12:43 | |
![]() | Vill klargöra, jag har inte sagt att kvinnor mellan 40-60 år är ointellektuella eller fula, min mamma är trotsallt mellan detta åldersgapet. Sylviapath - Du är den första som kommenterat tråden ON-TOPIC. Tack för det! Du är en intellektuell kvinna! | |
| mralex69 | 2010-10-03 12:43 | |
![]() | Måste för övrigt säga cokki man kan ju gå in och kolla profilen i många fall(många ljuger jag vet) och se vilken ålder de har... | |
| pialena | 2010-10-03 12:45 | |
![]() | å va mer jag bryr mej om....sköt dej själv o ch skit i andra... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-10-03 12:46 | |
![]() | förstår att du är arg när jag vunnit mot ,12 gånger | |
| twistedmind | 2010-10-03 12:47 | |
![]() | Pialena - Jag har skrivit ner detta i min loggbok. Tack för informationen. Note to self: Lägg till att pialena är en fis i cyberspace. </end> | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-03 12:49 | |
![]() | Tack, twistedmind! Jo, mellan de kvinnliga känslostormarna så är jag det. ;) | |
| Gunilla _ | 2010-10-03 12:53 | |
![]() | Håller med både ts och SP här. Men vem lyckas lägga siv..? | |