Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 19 954 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ataxisk | 2010-10-07 13:48 | |
![]() | speciella etikettsregler i böjningslistan? jag har nyligen börjat spela i böjningslistan och upptäckt att det är jättekul - men, jag blir ganska ofta utskälld för att jag lägger på ett ställe där den andra har tänkt rulla, eller för att jag rullar för mycket (mer än en gång). Har även blivit ombedd att ge upplägg. Är det speciella regler som gäller där som jag har missat?? | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-10-07 13:50 | |
![]() | Men vad är det för lallare du har spelat mot? :) | |
| annabaloo | 2010-10-07 13:51 | |
![]() | du har nog bara haft otur och mött idioter | |
| magga | 2010-10-07 13:52 | |
![]() | Haha nej det finns inga såna regler..:) | |
| Mouche - Administratör | 2010-10-07 13:54 | |
![]() | Det är samma regler där som i alla andra rum. Kör du bara på och spela precis som du själv vill. Försök att vinna till varje pris alltså. Om någon försöker få dig till att göra upplägg åt sig så bara le och lägg någon helt annanstans =) Skäller någon på dig så maila en kopia på tramset till mig bara så ska jag ta mig en titt och kanske ett snack med vederbörande efter det. Mouche | |
| vigren | 2010-10-07 13:57 | |
![]() | Är inte "skället" på skoj då? Man är väl inte tankeläsare och vet var någon tänker rulla eller så... Däremot så har jag fått pikar när motspelaren tyckt det gått för sakta (zzzzzzzzz) men då kan man väl ge sig på panik istället för hets? | |
| ataxisk | 2010-10-07 13:58 | |
![]() | tack för svar! "skäller" var väl att ta i, så illa är det inte. ville bara veta så jag inte gör nåt fel. :) | |
| gnill | 2010-10-07 14:12 | |
![]() | skäll för att man är långsam är jäkligt irriterande om man faktiskt håller sig inom tiden. Ibland väljer jag hets för att jag äter under tiden t ex och då vill jag inte att min motspelare ska kräva "paniktakt" i spelet. | |
| annabaloo | 2010-10-07 14:41 | |
![]() | kors gill, du måste vara duktig om du tycker att hets är ett lugnare tempo :) | |