Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 19 954 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nina82 | 2010-10-25 23:37 | |
![]() | särbo älskar min nuvarande sambo, men 1a november blir vi särbo. Vad ska man göra när man har olika prioriteter i livet å redan försökt i 5 år. Jag vill ha sinnesro, min sambo kaos. Någon kommentar hoppas jag på. Tack | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-10-25 23:44 | |
![]() | Om man stretar åt olika håll kanske man bör inse att relationen är ''menad''. | |
| Sigrids mor | 2010-10-25 23:45 | |
![]() | Det kan funka utmärkt med särboskap ett tag. Då kan man få distans till saker och ting och ett framtida samboskap kan åter vara möjligt. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-10-25 23:47 | |
![]() | Inte är menad* | |
| Tess 08 | 2010-10-25 23:49 | |
![]() | Ett tips är att redan innan reda ut vad man vill ha ut av förhållandet i allmänhet och särboskapet i synnerhet. Detta för att ni inte senare ska inse att ni hade olika mål med särboskapet. Det är lätt att det blir ett steg mellan samboskap och "singelliv" annars... | |
| Shariar86 | 2010-10-25 23:51 | |
![]() | Jag känner folk som är gifta och särbo och det funkar utmärkt. | |
| nina82 | 2010-10-26 00:21 | |
![]() | Tack!! | |
| numsan | 2010-10-26 00:35 | |
![]() | Alla måste ju inte leva i en traditionell tvåsamhet även om vi är uppfostrade att tro det. (Även om många trivs med det också såklart) Jag tror att ni kan vara superlyckliga ihop som särbos! Då har man en helt annan möjlighet att välja när man vill ses och därmed lättare göra det till positiva upplevelser. Att ge varandra utrymme om det är det som krävs behöver verkligen inte vara något dåligt utan något fint! Lycka till! | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-10-26 01:22 | |
![]() | Vissa kanske inte klarar ett särboförhållande, för andra kan det vara perfekt. Har två par i min närhet där alla inblandade trivs med att vara särbo. Lycka till och hoppas ni får glädjas av kärleken er emellan. | |
| tina_xx | 2010-10-26 08:27 | |
![]() | Det kan funka jättebra, tror jag.. Dock skulle jag nog aldrig vilja satsa på det igen då min särbo lekte kung av "horor" i borlänge medans vi var särbo :-) | |
| Grymming | 2010-10-26 08:30 | |
![]() | Menar du att han låg runt under den tiden? =otrogen? | |
| tina_xx | 2010-10-26 08:35 | |
![]() | Han köpte horor...via nätet främst. | |
| tina_xx | 2010-10-26 08:36 | |
![]() | För mkt till riktig sex blev det inte, då han var ganska impotent...:-) | |
| Grymming | 2010-10-26 08:39 | |
![]() | Då antar jag att ni inte har nått med varandra att göra längre? Inget "bo" över huvud taget. | |
| tina_xx | 2010-10-26 08:45 | |
![]() | Precis... men jag fick min hämnd givetvis :-)... vi flyttade ihop sen trodde han att vi skulle vara särbo IGEN..Obs, trodde :-) | |
| wildcard | 2010-10-26 09:10 | |
![]() | Jag och min sambo pratade om det ett tag för ett par år sedan då allt verkade gå emot oss. Vi började som sagt att prata ordentligt om det mesta, vi är fortfarande sambos och trivs mycket bra i varandras sällskap, hellre det än varandras särskap! =) För mig känns det som ett litet misslyckande, för andra inte... tina_xx: Hur kan det vara en hämnd att flytta ihop ett tag igen? Var du inte rädd att få någon smitta av honom eller var det bara platoniskt? Förstår inte... | |
| wildcard | 2010-10-26 09:10 | |
![]() | *misslyckande att bli särbos, menar jag... | |
| wildman | 2010-10-26 09:22 | |
![]() | Min far levde som särbo med sin nya fru i över 10 år innan han avled. För dom fungerade det bra såvitt jag vet. Vad som funkar för en kan vara en katastrof för en annan och vice versa. Så att veta vad som är rätt för någon annan är svårt. Vill ni och tror på det i hjärtat båda två är jag övertygad om att det fungerar. | |
| Savi | 2010-10-26 09:25 | |
![]() | Särbos känns rätt vanligt idag. Jag har vänner massa vänner som är särbos & de tänker inte ens tanken att flytta ihop. De lever med varandra samtidigt som de har varsitt liv. Är väl egentligen inget konstigt med det så länge båda är med på det. Finns kärleken kvar hos er så ska ni självklart satsa på särbos. Alla kan inte bo tillsammans,alla vill ju olika & ibland går det helt enkelt inte att kompromissa. Lycka till!! | |
| Araknoidea | 2010-10-26 10:17 | |
![]() | Tina_xx KRAM! Jag och min kille var särbos när vi träffades, eftersom vi gick på gymnasiet :). Sen flyttade vi ihop och det funkade jätte bra, sen efter 3år blev vi särbos, det fungerade inte alls nå vidare. Nu är vi sambos igen =). Det finns en chans att vi blir särbos igen, men då tror jag att det skulle fungera bättre... Man måste följa sina livsintressen också, det får lov att funka :D Lycka till TS!! | |