Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 20 105 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ålandspojken - Ej medlem längre | 2010-11-02 09:15 | |
![]() | Analyserar du din motspelare? Ärligt talat, analyserar du din motspelare utgående från de ord denna lägger? Försöker få en hint om vem det är som sitter på andra sidan skärmen genom att titta på val av ord på spelplanen eller i chattkonversationen? Är det alls möjligt att skapa sig en bild av en människa på det sättet? Eller struntar du helt i vem du spelar mot bara du vinner alternativt får en stunds avkoppling? | |
| Savi | 2010-11-02 09:20 | |
![]() | Ja det sistnämnda stämmer nog på mig.Brukar inte bry mig så mycket om motspelarens identitet. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-02 09:23 | |
![]() | Hinner aldrig fundera djupare på motspelare. Kanske vore annorlunda om man spelade långsammare och var intresserad av att utöka sin vänkrets. Har dock noterat några damer i pensionsåldern som lägger könsord och moderna uttryck, där man kanske fördomsfullt hade föreställt sig en ung kille. | |
| dinodog | 2010-11-02 09:28 | |
![]() | Analyserar nä det gör jag inte. Tror det är svårt att skapa sig en bild av någon, beroende på vilka ord de lägger eller vad som skrivs i chatten. Jag spelar för att det är kul och avkopplande :) | |
| wildman | 2010-11-02 09:31 | |
![]() | Absolut, visst gör jag det... Det gör jag ständigt i verkliga livet så beta är inget undantag. | |
| Ordfobi | 2010-11-02 09:41 | |
![]() | Det är lättare att analysera betaspelare utifrån vad de skriver i forum. . . | |
| Ålandspojken - Ej medlem längre | 2010-11-02 09:44 | |
![]() | Ordfobi: Där fick jag så jag teg...nästan! | |
| wildman | 2010-11-02 09:49 | |
![]() | Ordfobi, helt rätt, men det är ju en minoritet av alla spelare som skriver här. | |