Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 20 025 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-11-03 12:36 | |
![]() | Fyllefiltret..... Skydda dig på Facebook - Fyllefiltert sätter stopp för pinsamma och onyktra statusuppdateringar!!!!!! www.metro.se/2010/11...on ykter-s/ Trodde först det var ett skämt men detta är tydligen helt seriöst.... Jag tycker det är helt sjukt, finns det inte viktigare saker att lägga tid & pengar på??? Vad tycker NI? | |
| mistmaster | 2010-11-03 12:40 | |
![]() | finns sen länge på helgon.se. där kan du låsa ditt konto mellan 1-12h, så knappast nån nyhet att dylikt finns. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-11-03 12:45 | |
![]() | VA?? Asså jag har aldrig hört talas om detta....men det kanske bara är jag då!!! | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-03 12:48 | |
![]() | Har länge önskat att det fanns alkolås på datorer. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-11-03 12:51 | |
![]() | zlipzten: Men varför? Blir du verkligen så full att du inte har någon kontroll alls på vad gör ;) Jag kan bara inte förstå meningen,men förklara gärna vad du menar :D | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-11-03 12:51 | |
![]() | zlipzten: Men varför? Blir du verkligen så full att du inte har någon kontroll alls på vad gör ;) Jag kan bara inte förstå meningen,men förklara gärna vad du menar :D | |
| numsan | 2010-11-03 12:53 | |
![]() | Det är ju framförallt en del av en kampanj från IQ. Jag tycker att det är en ganska kul grej att göra för att uppmärksamma folk på sina alkoholvanor. Samtidigt tycker jag väl inte att det är en åtgärd som borde vara nödvändig på ett seriöst sätt. Folk borde väl kunna hålla styr på sitt alkoholintag tillräckligt för att inte göra drastiska grejer på sociala medier utan en sådan funktion. Men som sagt, som kampanj betraktad så tummen upp...!! Sen får man kanske erkänna att tanken på alkolås på vissa telefonnummer i mobilen har slagit mig.. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-03 12:56 | |
![]() | Playboydiiva: Jag är sällan full men har jobbat med att städa upp efter fyllesnack och annat skräp på internet. Det är trist, äckligt och skapar helt onödiga tragedier. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-11-03 13:00 | |
![]() | zlipzten: Okej, då fick jag en helt annan syn på det hela :) Men om man nu blir så satans packad att man loggar in på facebook och skriver en massa som man inte gjort om man var nykter, då undrar ju jag: Hur lyckas man logga in och hur klarar man skriva....om man nu är så full att man inte vet vad man gör!!! | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-03 13:03 | |
![]() | Ja du..finns folk som har kört hem bilen i fyllan utan att de minns att de har gjort det också. | |