Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 18 806 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Emollas | 2010-11-07 18:30 | |
![]() | För personer som har somnat vid datorn Nu har jag kommit på den bästa idén till de personer som somnar när de spelar Betapet. För hur många av er har varit med om att personen på den andra sidan somnar eller bara sitter och väntar ut en eller något. I och för sig så är det väl bra ibland för man vinner ju när han/hon liksom glömmer bort att man spelar betapet med någon. Fixa fram en knapp där man kan trycka på och så kommer det ett tjut i personens dator typ så här: www.youtube.com/watc...PV lAhK2j2o de borde verkligen vakna upp då:). | |
| Provocerande | 2010-11-07 18:35 | |
![]() | Åh gud! HAHA! | |
| Emollas | 2010-11-07 18:46 | |
![]() | ljudet är verkligen wake up | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-07 18:52 | |
![]() | Herregud... ja, det borde lära dem att hålla sig vakna. *haha* | |
| Emollas | 2010-11-07 22:23 | |
![]() | Så ta nu och tryck dit Wake up knappen, så att man slipper och sitta och vänta på de som har somnat. | |
| Tyllestar | 2010-11-07 22:26 | |
![]() | inte upplevt det som ett problem, i de fall så har ju dom tappat alla sina poäng, mer synd om de än om mej? eller? | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-07 22:36 | |
![]() | Hur ska detta inte missbrukas? Till exempel om man trycker på knappen mitt i spelet då båda är vakna, bara för att irritera? | |
| Emollas | 2010-11-07 22:42 | |
![]() | Jo själva knappen låses upp när det är ca 5 10 sek kvar innan tidfristen för ordet ska läggas | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-07 22:51 | |
![]() | Du kan ju ändå irritera din motståndare. | |
| Bitte - Administratör | 2010-11-08 08:08 | |
![]() | Valet är väl mitt om jag spelar långsamt eller kanske tom måste gå i från och tiden går , fattar liksom inte vitsen med att då motspelaren ska "väcka" mig ,, och det finns ju redan ett stressljud både vid det att orden ska läggas och vid slutet av matcherna Bitte | |
| Mimikryp | 2010-11-08 14:14 | |
![]() | Jag håller faktiskt med Bitte. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-11-08 14:23 | |
![]() | Haha, kul!! | |
| Emollas | 2010-11-08 17:16 | |
![]() | Det är inte till för den som spelar långsamt Bitte utan för den personen som har somnat och det går tidfrist efter tidsfrist och personen inte lägger något, till slut så vinner jag bara för att motståndarens totala tid har gått ut. Sedan var ju denna tråd bara ett litet skämt och en rolig sådan. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-09 00:37 | |
![]() | Varför ska en ''skämttråd'' och sen ha seriös argumentation? Om man verkligen vill komma åt dom som somnar bör man sparka ut folk som inte aktivt spelar från spelrummen istället för att de är inloggade dygnet runt och tar plats från dom som verkligen vill spela. | |
| Emollas | 2010-11-09 16:07 | |
![]() | Hörru hoodman hur vet du om jag hade en seriös argumentation? Finns det verkligen personer inloggade is pelrumen och inte spelar aktivt från spelrummen. Va gör det för nytta om jag frågar? | |
| Mouche - Administratör | 2010-11-09 23:26 | |
![]() | Tråden flyttas till Snack | |
| mjf | 2010-11-09 23:52 | |
![]() | Jag tillhör tyvärr den gruppen av dem som ibland somnar. Problemet är att jag hör mycket dåligt utan hörapparat och den har jag i regel tagit ur när jag sätter mig vid datorn... Lös den om du kan! Jag nöjer mig fullständigt med att jag tappar poäng när det händer att jag somnar (inte så ofta dock), men jag blir inte kvitt känslan av att förstört för min medspelare med att inte vara vaken under spelet. Hur löser jag det tycker ni? | |
| tina_haxa | 2010-11-10 00:25 | |
![]() | Jag är också en "somnare" och det känns inte alls bra när jag vaknar och inser att min motspelare suttit där och väntat... För mig är betapet-spelandet en underbar avkoppling efter tuffa arbetspass och ibland är det svårt att koppla av lagom mycket... I det läget unnar jag min motspelare alla poäng den kan få! | |
| Emollas | 2010-11-10 00:53 | |
![]() | Jovisst jag unnar också personerna poängen om jag somnar, men ibland är det bara lite trist och sitta där om man själv råkar ut för det. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-10 02:08 | |
![]() | Håller på att somna vid datorn. Äntligen klar med fb. Tuta inte och väck mig före 09.00 | |