Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-09 20:32 | |
![]() | Jerry Springer show Råkade under min intensiva uttråkning snubbla över Jerry Springer på TV. Istället för att reflexmässigt bläddra förbi det bestämde jag mig för att försöka titta. Det gick inte om vi ska vara ärliga. Det är ett hemskt program. Men jag blev ändå faschinerad över tanken på att det kan vara på riktigt. Är det någon som vet om det är "riktiga personer" som är med i det? | |
| wildcard | 2010-11-09 20:36 | |
![]() | Asg... du tror väl inte att det är på riktigt? ursäkta men ser du på wrestling och tror att det har med verkligheten att göra, också? Nej, jag känner att jag blir lite elak nu! Förlåt men det var lite roligt... jag trodde inte att någon tog det på allvar! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-09 20:37 | |
![]() | Jag pratade med en amerikansk kompis här om veckan faktiskt. Jag är övertygad om att det måste vara fake. Ingen kan vilja framställa sig så där på tv utan att få riktigt bra betalt för att låtsas. Hon tror tyvärr att det är på riktigt, att de inte ens behöver leta efter dessa ufon eftersom de själva söker sig till programmet. Hon var dock inte helt säker... | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-09 20:38 | |
![]() | Men varför gör man det? Vem vill låna ut sig till sånt? Jag är ganska naiv och godtrogen dessutom och jag har svårt att förstå varför. Du får gärna vara lite elak på min bekostnad där :-) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-09 20:45 | |
![]() | trailer trash! man behöver leva i usa för att förstå att (en del) är helt sant. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-09 20:45 | |
![]() | En kompis fd pojkväns kompis höll på att doktorera i ämnet Jerry Springer :) Enligt vad jag fått höra via denna kedja av personer, ligger han med de kvinnliga gästerna och det är garanterat mycket fejk på gång (i programmet). | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-09 20:46 | |
![]() | många spelar sin roll. | |
| wildcard | 2010-11-09 20:48 | |
![]() | Tvålis: nej jag ska inte vara elak, förlåt för det, jag blev bara så förvånad... jag har alltid tyckt att det har verkat fejk... jag har kanske tittat sammanlagt en timme genom åren, orkar inte med mer skrikande och lögner än så. Om han vill ligga med de ibland underliga personer han har med i programmet så är det nog riktigt synd om mannen i fråga. Han måste ha en skev syn på livet, i så fall. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-09 20:49 | |
![]() | Oavsett vad så är det ett mysterium att programmet ens görs. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-09 20:49 | |
![]() | är det verkligen synd om alla man inte förstår? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-09 20:51 | |
![]() | inget mysterium alls. en show med rekoirdpublik- pengar. sen fattar inte svenskar hur extremt vidrigt white trash appalacherna är. vi tror att det är en myt. | |
| caughtbock | 2010-11-09 21:34 | |
![]() | Nu var det längesen jag såg JS, men ofta eller alltid har de med videoinslag som är uppenbart fake. Någon annan som har lagt märke till det? Men jag tror iofs att även resten är fake också. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-09 23:16 | |
![]() | Det är både fejk och folk som "är på riktigt". Det sjuka är att det inte alltid är de som är värst som är fejk ... | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-11-09 23:47 | |
![]() | Svart kvinna som vill gå med i KKK = fake. Det är för övrigt det enda programmet jag sett som inte handlade om otrohetsaffärer. Har också länge undrat över det programmet. Och jag retar mig så sjukt mycket på Jerrys sista moralord. B-U-L-L-S-H-I-T. | |
| Neaa2 | 2010-11-10 00:20 | |
![]() | Om man tar med personen man lever med för att berätta i ett sjukt tv program att man varit otrogen och sedan dessutom tar dit älskaren/älskarinnan så har man fan inte ett hjärta. Vägrar tro att det finns så många hjärtlösa människor... Och sedan sitter "de bedragna" kvar och argumenterar... Gjorde någon så emot mig så skulle jag resa mig upp och gå..och jag menar hur många program har det inte varit...om parnern bad en följa med till Jerry Springer skulle man väl inte direkt jubla och tro att han skulle komma med ett extra romantiskt frieri!! Det MÅSTE vara fejk! | |
| Savi | 2010-11-10 08:51 | |
![]() | Jag tycker hela programmet verkar fejk. Har sett det några gånger & sitter varenda gång & svär för att folk är så jävla töntiga. Slåss på kommandon & avslutar sina matcher med nån jäkla boxningsklocka. Och är det inte så att de flesta som är med är rätt "stora",det är ju inte många Small som är med. Och alla som bara måste visa brösten,varför har alla ett behov av att göra det? Nä jag vet inte...jag tror det är lite uppgjort. | |
| Bettanse | 2010-11-10 09:22 | |
![]() | Försår inte att man vill förnedra sig själv i detta program! Jag har tittat men får en sådan olustkänsla så efter en stund så zappar jag! | |
| magga | 2010-11-10 09:31 | |
![]() | Jag tror verkligen inte att allt är på riktigt, men hallå det är USA. Det bor många där och hur stor är inte chansen då att hitta puckon, ursäkta, folk som vill ställa upp i teve. | |
| EpsilonNoll - Ej medlem längre | 2010-11-10 09:43 | |
![]() | Enligt Estrella(?)reklamen;"De största nötterna finns i USA". Man hoppas ju att det är fejk, men... Sen undrar man om Jerry själv ser sej i spegeln ngn gång och stillsamt frågar sej vad han håller på med och varför och om det är värt pengarna att sänka sig själv och sin självkänsla så enormt? | |
| EpsilonNoll - Ej medlem längre | 2010-11-10 10:34 | |
![]() | USA: " The home land of bad taste!" | |