Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 18 819 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| EweH | 2010-11-16 16:08 | |
![]() | Resa Jag har ett viktigt mål i livet! Det är att jag ska åka ut och resa innan jag går ut trean! (går tvåan nu) Dock är det så att jag inte har värsta budgeten på typ 15.000 kronor. jag kommer ha runt 9.500! Vars kommer jag någonstans då, om jag vill ha all in clusive. Jag är ingen fest nisse, utan jag gillar att se! Just ja... Jag ska åka på sommaren, typ i Agusti. | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-11-16 16:10 | |
![]() | Ingen aning, jag har inget liv och har inte gjort något. Min resa kommer antagligen bli till efterlivet. | |
| Golgatha | 2010-11-16 16:15 | |
![]() | Vad menar du med "ut och resa"? Vill du åka på rundresor och åka på massor av olika ställen eller bara till ett ställe? Och hur länge har du tänkt dig; en vecka, en månad...? Och är 9500kr inklusive fickpengar, mat och sånt, eller bara till flyg och boende? /S | |
| EweH | 2010-11-16 16:28 | |
![]() | Nerösktji: Du var ju pepp! Golgatha: Ne jag vill vara i samma land, max två veckor. Ne alltså om vi säger så här: 3000 i fickpengar så 9200 för resa.... Men jag lär väl jobba lite också så lite mer kommer jag nog ha :) | |
| vigren | 2010-11-16 16:31 | |
![]() | Egypten är prisvärt och det finns mycket att se! Fast - katastrofvarmt i augusti...;) | |
| Araknoidea | 2010-11-16 16:37 | |
![]() | Om du gillar att upptäcka och se ett nytt land kanske inte all inclusive är det bästa. Ta en sista minuten till sydost asien eller kanske Mexico? | |
| Golgatha | 2010-11-16 16:38 | |
![]() | Haha tycker alltid det är lika kul när folk gör inlägg som inte bidrar alls... förstår inte varför man gör det :S Okej, jag har inte varit på alltför många ställen så jag kan inte rekommendera något av egen erfarenhet tyvärr. Men jag har fastnat väldigt mycket för Marocko senaste tiden, det verkar vara så himla fint där, riktigt "tusen och en natt"-miljö med fina byggnader och härliga stränder. www.destination.se/i...16 05895257 Verkar inte vara all inklusive just detta dock men du kan få en bild av det =) | |
| Golgatha | 2010-11-16 16:39 | |
![]() | Håller absolut med Araknoidea där. Mat kan man alltid fixa på nåt håll =) | |
| Satyra | 2010-11-16 16:45 | |
![]() | Har inget bra svar åt dig men Lycka till och ha så kul! Själv reser jag hellre själsligt än fysiskt. :-) (Utöver till Hangö, Finland dit jag reser varje år!) Men jag vill, förr eller senare, bege mig till London och till Island. Till London för shopping/livemusikrundor, till Island för naturens skull. | |
| LisaLong | 2010-11-16 16:49 | |
![]() | Ewa W oj det anser jag var en ganska stor summa:) all inclusive skulle jag personligen aldrig ta, man blir bunden till stället, och ofta är man ju inte vid hotellet om man gillar att upptäcka ett land/en plats. Nej gör som jag alltid gör, snickra ihop din egen, då kan du komma mycket billigt undan samt har mer kvar i fickpengar:) PM a mig om du vill ha hjälp med ihopsnickringen | |
| Araknoidea | 2010-11-16 16:50 | |
![]() | Golgatha Vem syftar du på? | |
| Golgatha | 2010-11-16 16:52 | |
![]() | Araknoidea: med folk som inte gör vettiga inlägg? Inte på dig! På Nerösktji såklart =) | |
| mackz_ | 2010-11-16 16:55 | |
![]() | skippa all inclusive och köp en flygbiljett istället | |
| Araknoidea | 2010-11-16 16:57 | |
![]() | Golgatha Haha ok, trodde du syfta på mig för att jag lät lite anti all inclusive. =) Det kan vara riktigt soft om man åker många och med barn. Men vill man uppleva landet så är nog backpacking att föredra. Jag flög själv till Mexico för 2300 för ett par år sedan, det blev en billig resa. Nu ska jag åka till Indonesien över jul och nyår så det blev inte en lika billigt men kommer nog bli värt varenda öre :D | |
| Bitte - Administratör | 2010-11-16 17:00 | |
![]() | www.betapet.se/forum...-0 #1453959 Bitte =) | |
| Catinka | 2010-11-16 17:13 | |
![]() | Satyra, åka till Island för naturens skull ?!? Visst alla berg o vulkaner är ju fina i o för sig men där finns ju knappt ett träd eller nån annan form av växtlighet nånstans ....bara en massa gammal grå/brun/svart lava! | |
| Araknoidea | 2010-11-16 17:15 | |
![]() | catinka Det är väl en natur i sig =) Smaken är som baken | |
| Catinka | 2010-11-16 17:22 | |
![]() | Jo visst är det! Säkerligen svårt att hitta någon annanstans.......:-)) | |
| Ninya | 2010-11-16 17:40 | |
![]() | Jag åker till Indien själv i 2 månader mars-maj, biljetten kostade 5000kr fram OCH tillbaka, hotell ligger på 20-30kr natten så jag tror jag kan leva på 3000kr per månad. Grejen e den att om du vågar så styr upp allting själv, paketresor e bekvämt, jag har gjort de flera gånger. Men om du vill komma undan billigt och göra just det DU vill så sök själv. Mitt bästa och billigaste flygbiljett-tips är www.momondo.com | |
| tavi | 2010-11-16 17:47 | |
![]() | NI SOM RESER RUNT VÅRT JORDKLOT FÖRSTÖR VÅRT KLIMAT! Jag kan räkna upp ett tjog mycket sevärda platser i Sverige till BILLIGARE penning än det ni slösar på att FÖRSTÖRA ARVET TILL VÅRA BARN | |