Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 18 787 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Zeva79 | 2010-11-19 17:13 | |
![]() | vad då flodhästen mm Vars ska jag gå som inte kan så mycket?? fattar inget å hittar inge förklaring på de olika sidorna, jag vill spela utan tidspress å med de andra som oxå nyss har börjat mvh eva | |
| Tinna | 2010-11-19 17:19 | |
![]() | Gå in i ett rum och starta ett spel utan rating, men med tiden "normal". (Starta inte obegränsad tid.. Då kan du få sitta och vänta på motståndaren i flera dagar om du har otur..) Sen är det bara på att vänta till någon hoppar in i ditt spel. :) Kommer det in folk som du inte vill spela med - markera deras namn och tryck på "neka".. Trevlig spelning!^^ | |
| sebgra | 2010-11-19 17:45 | |
![]() | Stort att svara nån som inte ens bemödar sig att försöka ta reda på saker på egen hand. Cred Tinna | |
| Zizzi | 2010-11-19 18:39 | |
![]() | Men Zeva undrar ju inte hur man spelar, utan hon undrade ju om det fanns ett rum för nybörjare. Dålig attityd, sebgra. | |
| Zizzi | 2010-11-19 18:46 | |
![]() | Men för att svara på din fråga, Zeva, så vet jag inte om det finns ett spelrum enbart för nybörjare. Betapet mini kanske är för de riktigt unga spelarna? Så jag lämnar över till någon annan att svara på din fråga. | |
| werigo - Ej medlem längre | 2010-11-19 18:47 | |
![]() | Så himla svårt är det väl inte. Hur illa funtad är en gröning? Jag vet en tant som snart är 80, hon kom igång och spela direkt. Så hur svårt kan det vara att komma igång? Lite måste man anstränga sig kanske. | |
| Bettanse | 2010-11-19 19:43 | |
![]() | Det borde finnas ett spelrum för oss nybörjare tycker jag med! Men nu börjar jag få kläm på det här , men det drar ju ut på tiden när man blir nekad när man tex har tidsbrist framför datorn. | |
| boyakasha | 2010-11-19 20:01 | |
![]() | Personligen tycker jag ratingen är sekundär. Jag spelar mot vem som helst. Har sprungit på vissa som velat ta det lite lugnare och då har vi haft tid att tjöta lite. Det skadar ju inte att man ger lite tips och råd rörande spelet. | |