Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 204 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-19 21:38 | |
![]() | Svensk humor? Jag skäms för många av våra svenska "komiker". Nu på fredagskvällen går t.ex. Cirkus Möller. Så enormt dåligt att man vill gräva ner sig. Samma sak med Raw och den där nya varuhusserien. Buskis. Kommisare Späck. Kan fortsätta i evighet. Varför är vi så dåliga på humor? (Undantag för Solsidan och vissa delar av Parlamentet.) Om du nu håller med, motivera gärna varför annars. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-19 21:40 | |
![]() | Det finns massor av bra svensk humor, varför bara ta upp det som är dåligt? När det gäller Måns Möller kan jag dock bara hålla med. Fattar inte varför han får ta plats i rutan. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-19 21:41 | |
![]() | Jag tänker alltså på humor i nutid. Inte typ Nile City som fanns för femhundra år sedan. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-19 21:42 | |
![]() | Måns Möller tycker jag är så otroligt barnslig, det är dagishumor det han gör. Parlamentet har jag tröttnat på - det utvecklas inte - har varit samma saker och ältande sen starten. För att ge en kommentar om Kommisarie Späck så var det kul ungefär halva filmen då man tröttnat på ältandet och förutsägbarheten. Det jag gillar är Solsidan, Robins, Starke man och Raw. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-19 21:44 | |
![]() | Jag provtittade nu och skrattade åt Olga-Isabell som lärde sig stava till A-kassa men det kanske var en lyckträff. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-19 21:45 | |
![]() | Annars så tycker jag att Magnus Bettnér är bra. | |
| frippefrappe | 2010-11-19 21:48 | |
![]() | Roliga svenskar: David Batra Babben Larsson Per Andersson Thomas Pettersson Peter Apelgren Fredrik Lindström Robert Gustavsson kan vara rolig någon gång vart annat år, men annars är det ovanstående NUvarande svenskar som jag skrattar åt. | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-19 21:49 | |
![]() | Hipp hipp-gänget är roligast just nu. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-19 21:50 | |
![]() | Finns många bra komiker, men just "humor"programmen på tv tycker jag e tråkiga. Messiah Hallberg var det sämsta jag nånsin sett i Raw. Har inte sett Starke man dock. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-19 21:54 | |
![]() | Haha, Messiah var sjuuuukt kass :D | |
| frippefrappe | 2010-11-19 21:57 | |
![]() | Jajuste, Anders Jansson och Johan wester är roliga också. | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-19 21:58 | |
![]() | Ja, dom är grymma. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-19 22:04 | |
![]() | Jag vet inte, spontant känner jag att jag är för program som är roliga, men ändå har en seriös underton, typ talkshows eller standup. Program som är ''roliga på beställning'' tycks tendera att bli forcerade och rätt så icke-roliga. Jag har alltid hävdat att komik handlar om spontanitet och timing, ''inte roliga historier som ska få en poäng''. | |
| frippefrappe | 2010-11-19 22:12 | |
![]() | Jag gillar programmet Robins på lördagar 2130. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-19 22:58 | |
![]() | Vet att det är tokigt att jämföra med usa, men deras komediserier har till stor del underhållit programmet och säsongerna igenom. Varför? "Vi" har varit så grymt dåligt uppdaterade när det inte är "live" som parlamentet eller Robins. Solsidan lyckades dock. Man kan liksom inte skämta om att Hotmail låter som Hot mail 2010 osv. | |
| Jarnis86 | 2010-11-19 23:06 | |
![]() | Några svenskar som håller hög klass: Peter Apelgren: www.youtube.com/watc...P4 NdAfTnNc Fredrik Lindström: www.youtube.com/watc...rp p75fIB-k Robert Gustafsson: www.youtube.com/watc...jU n-DrLnqo Felix Herngren: www.youtube.com/watc...r4 QmcFUSX0 Henrik Dorsin: www.youtube.com/watc...OC MQ6o80bk | |
| taxam - Ej medlem längre | 2010-11-19 23:09 | |
![]() | Skavlan är det enda som är kul på TV just nu...Parlamentet satt jag klistrad vid förr men det har tappat stinget...ballat ur! | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-19 23:09 | |
![]() | Fortfarande program, inte personer! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-19 23:10 | |
![]() | Håller med om din lista. Mia Skäringer, Klara (?) och Nour el Refai (????haha) gillar jag också. Och han som gör "Fredde" i Solsidan. Soran var rolig i början men nu orkar jag inte. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-19 23:11 | |
![]() | Hoodie har rätt. Det, namn, var ju inte vad jag frågade efter egentligen. | |