Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 18 783 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| spelare1001 | 2010-11-25 06:58 | |
![]() | Vem är du och vad gillar du mest just nu?? Jag är en glad tjej som gillar positiva människor som jag kan ge positiv energi till och som kan ge detsamma tillbaka till mig | |
| daner00 | 2010-11-25 07:12 | |
![]() | Jag är en trött kille som inte har fått sova inatt för att min 18 månader gamla dotter inte ville somna, jag gillar henne mest av allt just nu för att hon är så rolig. | |
| spelare1001 | 2010-11-25 07:25 | |
![]() | Jag vet hur det är att inte få sova när man har små barn, men man orkar ändå för de är ju det underbaraste man har, När de växt upp får man som lika underbara barnbarn som också håller en vaken om natten när man passar dem. Visst är det härligt, men åren gär så fort. Ta vara på dem även de sömnlösa nätterna. | |
| spelare1001 | 2010-11-25 07:51 | |
![]() | Mitt ena barnbarn och jag camperade ihop under sommarsemestern för att han inte skulle bli väkt av sin nyfödda lillebror och så att de inte skulle skrika i kör. det blev en trevlig sömnrik tillvaro för oss alla. Så det kan rekommenderas. När han såg mormor sova i sängen bredvid sin spjälsäng var allt frid och fröjd. 12 timmar varje natt, så det var bara i säng tidigt och upp tidigt för mormor och sen lika många glada aktiva vakentimmar på dagen, härligt härligt | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-25 09:28 | |
![]() | jag är glad nästan jämt,har 10 barn en stor sgt benadshund,brinner för dom hemlösa dom utstötta i samhället jag sårar aldrig någon medvetet, Jesus är mitt ljus han är min batteriladdare,min klippa när det blåser | |
| spelare1001 | 2010-11-25 09:43 | |
![]() | Vad roligt att du har hittat det som ger dig energi i livet, en batteriladdare behöver vi alla emellanåt och det kan vi hitta på olika sätt och i olika forum. | |
| Bettanse | 2010-11-25 10:02 | |
![]() | Jag är en skogsmänniska med sameblod och mamma till en dotter på 27 år. Har 4 stycken norska skogskatter och bor mitt i skogen. 1 km till postlådan och väg. | |
| lenty - Ej medlem längre | 2010-11-25 10:12 | |
![]() | jag är en glad pojksmurf som är singel som letar efter tjejsmurfen i mitt liv. ;-) | |
| spelare1001 | 2010-11-25 10:21 | |
![]() | Det låter skönt, jag bor också i skogen, men har postlådan vid min infart och 2,5 km till större väg med buss som går ibland. 3 katter har jag också varav en med skogskatt blod i sig, alla är de tre olika personligheter men väldigt snälla och personliga mot oss men skyr främmande människor, minstingen är som en hund och morrar så fort någon kommer. Alla tre är mycket måna om sin matte och vaktar extra mycket när jag är ensam hemma. Hund har jag haft tidigare och det var gammelkatten som fostrade den (stor schäfer) många roliga minnen om detta. | |
| spelare1001 | 2010-11-25 10:24 | |
![]() | smurfa på bara du glade pojksmurf ;-) | |
| spelare1001 | 2010-11-25 10:25 | |
![]() | snart finner du tjejsmurfen i ditt liv ;-) | |
| Bettanse | 2010-11-25 10:29 | |
![]() | spelare1001! Katterna här fungerar likadant. Dom reagerar på minsta ljud och dom gillar att leka i vattenpölar. Är aldrig rädd för att vara ensam här i skogen, skulle vara betydligt mycket räddare att vistas ute kvällstid i en storstad. Skulle det komma en objuden "gäst" så tar jag fram gjutjärnspannan och står beredd! | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-25 10:32 | |
![]() | Vill man chatta finns det en chattråd! www.betapet.se/forum...ad id=25407 | |
| ElinSundin | 2010-11-25 10:34 | |
![]() | Jag är en pigg småbarnsmamma som njuter av livet! Det jag gillar mest av allt är all lycka jag känner. Har en underbar dotter med världens finaste man! | |
| spelare1001 | 2010-11-25 10:36 | |
![]() | Håller med, i skogen behöver man inte vara rädd även om både rävar och vargar far runt husknuten, som de gör här, inte ens katterna räds dem. Vissla på katten en kväll...vem kommer då, jo räven. Och jag bor bara 4 mil från stockholm men på landet. | |
| Sensationell | 2010-11-25 10:52 | |
![]() | Jag är en lycklig tjej och i dag är jag mest glad över att få min syster på besök ett par dagar! Annars är jag glad över allt bra jag har i mitt liv. Mina vänner, min familj och min finaste sambo. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-25 10:57 | |
![]() | Jag är en korkskalle, hagga och valross med bukfetma som älskar livet och de flesta av mina medmänniskor. Eller med andra ord en gosig pitbullterrier. | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-11-25 11:55 | |
![]() | Jag är en betraktare - en social sådan. Gillar att fundilera på saker och ting och har lätt att knyta kontakter. Hamnar för det mesta i samspråk med folk var jag än är. Så svaret på TS fråga är att är det jag uppskattar, värdesätter, mest i mitt liv är människorna. Är till 100% problemlösnings-inriktad. "Det går aldrig" finns knappt i mitt vokabulär, utan så fort jag står inför ett dilemma så börjar min hjärna söka efter lösningar. Hittills har det fungerat till 100% - brukar ganska ofta lösa andras bekymmer också. :) Gillar naturen och det naturliga. Mig kan man ofta hitta sittandes och njutandes vid havet (bor med andra ord en bit ifrån Jokkmokk ;) | |
| Maja G | 2010-11-25 12:05 | |
![]() | Jag är en "tjej" i min bästa ålder.Lite för kort för min vikt, men har accepterat det nu eftersom jag inte kan bli längre:) Annars så är jag social,glad, vetgirig,ifrågasättande,b estämd, ilsken ibland( mitt finska påbrå, lilla My, kommer fram vid orättvisor bl a) fundersam,curlingmamma och mycket engagerad i äldreomsorgsfrågor. Just nu gillas mest att magsjukan är över:)))) | |
| Smulanbus | 2010-11-25 12:10 | |
![]() | en tjej som gillar makaroner , köttbullar och jordgubbs sylt | |