Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 18 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| annakarineli | 2010-11-25 18:29 | |
![]() | Adventsstjärna från Indiska från förra året? Hej på er igen!! Undrar bara lite still ifall någon händelsevis skulle råka ha en adventsstjärna från Indiska til övers? Den jag söker är en pappstjärna i guld och gröntsom de hade förra året. Jag var dumsnål och köpte bara en och vill nu väldigt gärna ha en till, men de verkar inte finnas i årets sortiment. | |
| Snäckbönan | 2010-11-29 11:30 | |
![]() | Det fanns ju bara en betlehemsstjärna. Egentligen får det därför enligt min åsikt bara plats med en stjärna i varje hem! Jag tycker dock också det är väldigt fint med adventsstjärnor och har sträckt mig till att räkna varje rum som ett eget hem. Två likadana stjärnor tycker jag dock inte alls ser bra ut, då försvinner ju hela idén med Jesus och stjärnan. Jag har just en sådan stjärna som du söker, jag hängde upp den igår och den passar perfekt i vårt sovrum. Samtidigt som jag tycket att det var en lustig slump att jag råkade läsa ditt inlägg så tycker jag ju egentligen inte att du ska ha en till likadan stjärna, men jag kan ju låta slumpen avgöra. Visar det sig att du bor i närheten, kan du få komma och hämta den och ge mig en annan papperstjärna istället. Det hade i o för sig varit spännande! | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-29 11:37 | |
![]() | Annakarineli är en seriös julpyntare :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-29 16:15 | |
![]() | Jag snor din tråd lite och frågar om 99:- är rimligt för en stjärna i metall? Såg på Konsum men eftersom deras mjölk är typ 2kr dyrare än andra affärers så undrar jag om även adventsstjärnan är overpriced? | |
| chickenheart | 2010-11-29 19:52 | |
![]() | haha 99 spänn e skitbilligt för en stjärna i metall. Bör dock va jordad... Förlåt AK, ska inte sumpa din tråd =) | |
| Lillstölla | 2010-11-29 20:45 | |
![]() | Nu minns jag inte helt hur stjärnan från Indiska såg ut, men har för mig om att jag sett nåt liknande på Rusta. Kan ju vara värt en titt:) | |
| annakarineli | 2010-11-29 21:17 | |
![]() | Tack Lillstölla, men det är just en likadan jag vill ha eftersom mina fönster sitter invid varandra. Men tack i alla fall som sagt! (Och Björnen: Det är väl bra att det skrivs om adventsstjärnor i en och samma tråd? Så att inte flera trådar skapas i samma ämne?;) Och bra att du hjälpte till att puffa upp min tråd =) ) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-29 21:21 | |
![]() | Tack för svar :D | |
| annakarineli | 2010-11-29 21:25 | |
![]() | Snäckbönan! Vilket roligt förslag!! =D Säg var bor du då? | |
| aih | 2010-11-29 21:29 | |
![]() | Vakul om de skulle funka för er båda o byta stjärna så där vi vill ju s klart veta hur egår elelr hur=) | |
| Lillstölla | 2010-11-29 23:36 | |
![]() | Okej, så du hade redan koll på den på Rusta då antar jag:) | |
| Mimikryp | 2010-11-30 09:51 | |
![]() | Jaa, nu måste vi få veta hur det går! :-) | |
| annakarineli | 2010-11-30 21:40 | |
![]() | Ja!: Snäckbönan! Var blev du av? :) Lillstölla: Ja, jag har varit på Rusta och de hade ingen likadan, även om de har fina med! :) | |
| bobo flux | 2010-11-30 21:51 | |
![]() | Kan du inte köpa två andra fina då och spara din singelstjärna till ett ensamt fönster? :) | |
| bobo flux | 2010-11-30 21:51 | |
![]() | Dumt inlägg av mig ovan, kom jag på nu. har man en fin stjärna och vill ha en till så är det klart man ska satsa på det :) | |