Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| johanjos - Ej medlem längre | 2010-12-09 11:23 | |
![]() | Otroligt! Ha ha, har ni sett? De har även tagit bort tråden som handlade just om varför de tar bort trådar. Jag avslutar härmed mitt medlemskap här på Betapet. Nån som ska med? Helt otroligt hur man kan ha sånt omoget, respektlöst och inskränkt beteende. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-12-09 11:30 | |
![]() | Tagga ner. | |
| Skugga | 2010-12-09 11:36 | |
![]() | Är det månne denna du menar? Inte borttagen men låst. :) www.betapet.se/forum...am p;page=0 | |
| Pocaloca | 2010-12-09 11:39 | |
![]() | Be om en förklaring så får du det =) | |
| Cuppycake | 2010-12-09 11:50 | |
![]() | så viktigt är väl ändå inte forum-trådar att det är värt att avsluta sitt medlemskap? vill du diskutera saker som inte uppskattas här får du väl göra det IRL?! | |
| johanjos - Ej medlem längre | 2010-12-09 11:54 | |
![]() | Nej, det är inte den. Men min handlade om det också. Helt sjukt att de låser trådar så fort de innehåller kritik. Kritik från medlemmar är ju det viktigaste för att utveckla en sida i positiv riktning. Jag har indirekt bett om en förklaring, men icke fått. De låste tråden istället. Hur känslig får man vara egentligen. | |
| johanjos - Ej medlem längre | 2010-12-09 11:55 | |
![]() | Cuppycake: Jo, jag förstår vad du menar. Men det är viktigt att påverka människor överallt. Även här. Säger man inte vad man tycker, så lär de ju fortsätta i sitt inskränkta mönster. | |
| johanjos - Ej medlem längre | 2010-12-09 11:57 | |
![]() | Har tidigare inte vart särskilt aktiv i forumet, så fick för mig att jag skulle testa och skriva nåt. Då låstes tråden senare och det var då jag blev upprörd. Visste inte att betapet styrs under en typ kristdemokratisk värdering. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-12-09 12:02 | |
![]() | Läs här www.betapet.se/forum...th readid=3 Finns längst upp direkt när du kommer in i forum, tydligt, lättillgängligt. Personligen tycker jag det är ganska trevligt med en sajt som håller lite "stramare" riktlinjer, finns hur mycket sånt som helst att tillgå i andra forum. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-12-09 12:11 | |
![]() | Nu är vi ju inte betalande kunder utan gäster i en privat spellokal och har ingen rätt att kräva något alls. Det finns ömma tår och man vill inte ha bråkmakare i detta forum. Det finns andra, slappare forum på nätet om du söker. Personligen tycker jag att spelidén är mycket bra och det är värt att hålla sig i skinnet för. Måste tillägga att de som styr sajten faktiskt är väldigt mogna och respektfulla om man beter sig moget och respektfullt. | |
| Skugga | 2010-12-09 12:13 | |
![]() | Exakt min åsikt, zlipzten. :) | |
| Pocaloca | 2010-12-09 12:27 | |
![]() | Men jag tror inte att dom stänger ner för lite kritik faktiskt....tycker nog att dom verkar "lyssna" på alla....men som sagt....be om en förklaring kanske? =) ...så du slipper känna så mycket ilska i onödan...? | |
| johanjos - Ej medlem längre | 2010-12-09 12:52 | |
![]() | Pocaloca: Har som sagt bett om en förklaring, men ej fått. Nä, men jag får väl helt enkelt gilla läget. Synd bara att de inte tar ett större ansvar. | |
| slånbär | 2010-12-09 13:39 | |
![]() | Johanjos-dom kanske inte har hunnit svara dig änu. Forumvärdarna är ju helt vanliga människor med ett liv, jobb, familj m.m utanför Beta. Jag har aldrig upplevt att man inte får svar om man skickar ett meddelande-det kanske inte alltid är så att dom tycker som jag men man får en förklaring och ibland även en ursäkt om tex en tråd blivit stängd lite väl snabbt. | |
| Cuppycake | 2010-12-09 13:44 | |
![]() | är hur man än ser det en sajt som ägs av en privatperson och inte en myndighet så om dom som sköter sajten är dåliga på att ta kritik får det väl stå för dom. håller med zlipzten, spelet är roligt, om man då inte får kritisera sajten hur man vill så får man väl hålla det för sig själv. | |
| Mindymoo | 2010-12-09 14:13 | |
![]() | Instämmer i zlipstens post. Jag gillar när ett rum är välstädat - har tacksamt sett hur somliga inlägg, och stötande nick, rensats bort. Snabbare än på en del andra fora, dessutom. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-12-09 14:16 | |
![]() | kristdemokratisk styrning? haha:) | |