Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 18 660 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bobo flux | 2010-12-22 16:52 | |
![]() | Saker som förknippas med vissa låtar Hej! Har ni några speciella låtar som får er att tänka på något särskilt (personer, platser, händelser)? Det är gravt irriterande. Jag förstår verkligen inte varför jag gör denna koppling, men varenda gång jag lyssnar på andra halvan av "The Analog Kid" med Rush så tänker jag på... Baby Face Nelson! en.wikipedia.org/wik...ac e_Nelson | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-12-22 17:14 | |
![]() | Touch me (Samantha Fox): Schack-SM i Malmö 1986 | |
| vinter | 2010-12-23 19:37 | |
![]() | Always look on the bright side of life med Monty Python får mig alltid att spontant känna mig lätt illamående, förvirrad och trött pga att jag för x antal år sedan hade den som ringsignal till en kompis som hade en tendens att ringa och väcka mig mitt i nätterna. Fast det var trevligt också, såklart. | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-23 20:07 | |
![]() | Den enda jag någonsin har älskat. Det är henne jag tänker på när jag hör denna låt. Det var länge sedan, men du fyller fortfarande upp hela mitt hjärta. Jag hoppas att du kan höra "vår" låt där du är nu. www.youtube.com/watc...B8 txXS2PFs | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2010-12-23 20:14 | |
![]() | Den här låten är mycket speciell för mig, lyssnade på den när jag funderade på om jag skulle våga igen.. open.spotify.com/tra...Fo z24bK4Q9 | |
| SecondChance | 2010-12-23 21:14 | |
![]() | M A Numminens Som en gummiboll; Kompisens undulat trillade av pinn och dog. Sorgligt. Frid över dess minne... | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-23 21:14 | |
![]() | Ha ha ha | |
| Jorick | 2010-12-23 21:16 | |
![]() | Vet inte varför men jag tänker på begravning när jag hör den här: www.youtube.com/watc...tV mxsbzoB8 | |