Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 18 759 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 4DRAGONS | 2011-01-06 12:19 | |
![]() | Vem är du? Jag har varit medlem på betapet en längre tid,fastän med olika nick,men aldrig varit särskilt intresserad av forumen ej heller er människor... Men nu har jag börjat intressera mej för forumen och jag är även nyfiken om vilka individer som döljer sig bakom skärmarna,alltså ni vackra själar:) Säkert någon som tycker tråden är onödig,men då får den väl stängas isåfall.. Säkert många som kanske ej vill berätta något om sig själva heller,men sådant måste man ju respektera.. Hoppas många hakar på... här kan ni skriva om allt om er själva,eller vad som hänt under dagarna eller vad som helst | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2011-01-06 12:27 | |
![]() | jag är chewbacca ...det räcker väl | |
| Mouche - Administratör | 2011-01-06 14:17 | |
![]() | Jag öppnar tråden igen =) | |
| 4DRAGONS | 2011-01-06 14:18 | |
![]() | Tack vad du är snäll idag Mouche:) Japps Chewbacca2 du bestämmer helt själv vad du vill delge oss andra.. Jag är iallafall Sambo sen 13 år tillbaka och vi har en vacker liten dotter som är mitt allt..Hon har DownSyndrom och kräver mycket mer än andra barn i 11 års-åldern,men all den kärlek man får av henne överväger allt det "jobbiga" som kan bli emellanåt...Jag älskar människor och jag är öppen och pratglad,men kan ha ett sjuhelsikes humör:( jag har lätt för att ta illa vid mig,jag är väldigt sårbar Jag är en hemmamänniska,älskar sommaren med bad och grillning o allt vad det innebär...Skriver dikter ibland.. | |
| Bettanse | 2011-01-06 15:27 | |
![]() | Jag är oxå sambo även om det bara är 2 år. En dottor som fyller 28 år i maj. Har varit medlem sedan ett par månader bara. Jag har samepåbrå från Ryssland. | |
| Megaherz | 2011-01-06 15:30 | |
![]() | Är en soon-to-be-sambo, 21 år gammal. Bor i München och börjar plugga till sjuksköterska här i april. Har humör som en pendel (skyller på p-staven!) men är oftast rätt lugn. Gillar att träffa vänner och allt sånt normalt tjafs. När jag blir stor önskar jag mig en ny laptop och en resa till Sydamerika | |
| mallong | 2011-01-06 15:37 | |
![]() | Sambo här med, lite över 6 år nu. Har villa och vovve men ingen volvo, dock en kombi....Jobbar som gymnasielärare och grät när jag såg OS-krönikan på tv. | |
| mallong | 2011-01-06 15:38 | |
![]() | Just det, fyller 40 i år! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-06 15:41 | |
![]() | Är en singelbruwd på 21 år som inte kan bestämma sig för vad hon vill bli (jobba med). Pendlar mellan social fobi och att älska alla men är inte bipolär (tydligen). Har haft för höga krav på mig själv vilket ledde till ätstörningar och senare utmattningsdepression. Har hoppat av gymnasiet tre gånger men landade på komvux där jag ska fixa slutbetyg och under tiden försöka bestämma mig vad jag ska plugga vidare till. Försöker lära mig att mvg inte betyder att man är mer lyckad som människa och att en bilring inte gör en till en mindre lyckad människa. Jobbat extra som vårdare och med pappersuppgifter för en klädbutik men lagt det åt sidan för att inte bli utbränd igen. Vill ha barn innan 30 och åka till usa fast jag på ytan hatar det landet. Tycker att "perfekta" människor är det tråkigaste som finns efter matematik. Pöss | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2011-01-06 16:54 | |
![]() | En allvarlig själ som älskar att skoja - dock alltid harmlöst. Som ogillar cynism, men har en benägenhet att bemöta dumheter med små-ironi. | |
| lenty - Ej medlem längre | 2011-01-06 17:19 | |
![]() | jag är en glad singelkille på snart 40 år och söker kärleken i mitt liv :-) | |
| Maja G | 2011-01-06 17:31 | |
![]() | JAG: En kärring på snart 47 år. Go,rund,glad och gillar kexchoklad Ambitiös, rolig ( tycker jag själv iaf)långsint och envis. Curlingmamma,fru, syster och dotter till en finska mamma o en svensk,norrländsk pappa Uska/skötare på arbetstid och latmask på fritid Pratar flytande meiänkieli ( fast med lite hittepåord ibland) Gillar dans,film,böcker,betapet, facebook,bloggar, fika, afterwork,träffa vänner,resa och ja, det var väl det.. | |
| birkan96 | 2011-01-06 17:39 | |
![]() | "Försöker lära mig att mvg inte betyder att man är mer lyckad som människa och att en bilring inte gör en till en mindre lyckad människa. " tydligen finns det en och annan VERKLIGEN klok person här i alla fall, fast jag nästan gett upp hoppet :) jag är ett troll... Fast jag är snäll innerst inne :D | |
| slånbär | 2011-01-06 17:47 | |
![]() | 46 år, sambo med en chilenare sedan snart 25 år,två söner på 16 och18 och två Schäferhanar. Bor i villa och har så smått börjat hata snöhelvetet. Avskyr att umgås med folk och har inga kompisar som jag umgås med (sambon är likadan) och inga släktingar heller på närmare håll än50mil vilket jag bara är tacksam över. Umgås endast med en annan familj som numer liksom blivit vår närmaste familj och som vi träffar på alla högtider. Har helt enkelt inget behov av andra människor och socialt liv. Skulle aldrig falla mig in att tex gå ut med jobbet om det inte är arbetstid. Spelar helst beta på min fritid eller läser. | |
| Behringer | 2011-01-06 17:49 | |
![]() | En av de verkligt kloka. Fembarnsfar, varav en ängel som aldrig trivdes här. I ett distansförhållande ( särbo/kärbo ) Ser hellre lösningar än problem Jobbar inom tillverkningsindustrin När inte jobbet tar tillräckligt med tid kör jag en del ideellt, just nu bl a rockslusk på den lokala nyårsrevyn Dömer fotboll i ungdoms- och gårdsgårdsserierna när det är den årstiden Ärlig och rakt på ( det är inte mej man ska fråga om man ser tjock ut i den här klänningen om man inte klarar ett ja som svar ) Jag är hellre för mig själv än känner mig ensam Borde putsa upp dansskorna och ta en sväng om med Gräddnosen :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-01-06 17:57 | |
![]() | jag är 100% mamma.24 timmar om dygnet till mina egna och andras barn som jag älskar över allt på jorden.kyrkan är mitt andra hem,där jag hjälper alla som behöver,Ria(rådgivning i alkohol)brinner jag för,Sedan ett par veckor tillbaka är jag LP ambassadör,jag älskar människor,specielt dom som behöver bli älskade,dyslexi är mitt handikapp,Jesus är min ledstjärna | |
| Fetta - Ej medlem längre | 2011-01-06 18:03 | |
![]() | Söker alltid efter livets spyflugor. Gör dagliga prostataundersökningar på mig själv, men har inte haft turen att få nån biljett till Tjernobyl än. Har ett porträtt av Bert Karlsson klistrat över badrumsspegeln. Lite så. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-01-06 19:10 | |
![]() | Jag är malin, gift för andra gången med en underbar man och har med honom en fantastisk son som snart är 2 månader. Med min förste man har jag tre töser som är något av det finaste som satt sina fötter på jordens yta och min man har sedan tidigare en dotter som jag nästan ser som min egna. Detta definierar mina värderingar och målbilder och är anledningen att jag älskar att leva. Som person är besvärande ultraextrovert och det bästa sättet att psyka mig är att isolera mig. Det är inte mycket som skapas i denna hjärnan för egen maskin, min omgivning är min näring. Jag föredrar ärlighet och kärlek och är supersoft som person fast jag ofta framstår som ganska hård. Har ett rätspatos som överträffar fru justitias... | |
| 4DRAGONS | 2011-01-08 23:26 | |
![]() | idag har jag o min älskade dotter varit ute o byggt snölykta o lekt i snön,sketaskôj dä:) sen fixade jag till en hemlagad Pizza för mys till kvällen...Vad har ni andra haft för er idag då? | |
| mrperfect | 2011-01-08 23:36 | |
![]() | Jag är en nördig ingenjör som inser att betyget i Matematik är det enda som räkas för att man skall ara perfekt, dessutom saknar jag både humor och förmåga att skapa och föstå ironi. Min sämsta egenskap är att jag bara lyssnar på sån här musik: www.youtube.com/watc...re =related | |