Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 18 671 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| saelis | 2011-01-07 04:33 | |
![]() | Okej att säga vad som helst i ett förhållande? Jag läste i ett forum om en tjej som var tillsammans med en kille. Hon hade gått upp mycket i vikt på senaste tiden, och mådde riktigt dåligt över det, vilket killen visste om. Ändå slängde han tydligen ur sig "min kompis såg dig igår, men han kände inte igen dig först för du har blivit så stor". Det där fick mig att reagera.. Är sånt där verkligen okej? Kan man liksom slänga ur sig vad som helst så där? | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2011-01-07 04:48 | |
![]() | Tydligen kan man det... | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-01-07 04:55 | |
![]() | Tycker kompisen gjorde mest fel. Det är inte dennes ensak. | |
| CD II | 2011-01-07 04:57 | |
![]() | i ett förhållande...bör man väl/nog hålla sig till sanningen iaf... | |
| CD II | 2011-01-07 04:58 | |
![]() | men...absolut inte såra! | |
| kolbjörn | 2011-01-07 05:36 | |
![]() | jag som blev så intresserad av vad ett "förhål" var för något... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-01-07 10:36 | |
![]() | hon visste nog om det redan innan,att hon var tjock,och skulle hon av någon anledning inte ha vetat det så fick hon upp ögonen nu,det är okej att vara ärlig,man måste inte såra | |
| Tommy 1979 | 2011-01-07 11:08 | |
![]() | NEJ, det är definitivt inte okej. Psykisk misshandel är inte bättre än fysisk. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-07 11:13 | |
![]() | Tycker både kompisen och pojkvännen verkar dumma i pallet. Vad skulle hon svara på det liksom. "Jaha, tack för infon". Pojkvännen skämdes väl över den dumma kommentaren från kompisen och ville föra den vidare så att tjejen skulle skämmas så pass att hon slutade äta och blev igenkännbar igen. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-07 11:16 | |
![]() | Folk säger så konstiga saker när det kommer till vikt. En person i min närhet frågade om jag gått ner i vikt. Vet inte, kanske det, svarade jag. Då blev han lite sur och sa "Tack säger man". Ska jag tacka för att någon tycker sig se att jag gått ner i vikt? Eh. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-07 11:19 | |
![]() | Instämmer med Tommy och Deli - det är definitivt inte ok att vara taskig mot partners/vänner. | |
| bitteb | 2011-01-07 11:29 | |
![]() | Den "pojkvännen" har nog egna komplex verkar det som... | |
| Oden10 | 2011-01-07 11:49 | |
![]() | Sanningen ska man väl alltid säga men det är rätt elakt att inte vara lite försiktig i ett förhållande.. helt onödigt att såra varandra.. man kan vara lite mera smidig.. | |
| Fazilja | 2011-01-07 12:15 | |
![]() | Man behöver bara säga vad man tycker om någon frågar, annars kan man hålla inne med sin åsikt - speciellt när det gäller känsliga saker. Och som sagt, det är kompisen som är det första miffot som säger så till sin kompis om kompisens tjej. Sen är pojkvännen det andre miffot som säger det till sin tjej. Han borde istället bett sin kompis hålla trut. Många äter för mkt för att de är olyckliga, hon kanske borde se över sitt förhållande? | |
| bitteb | 2011-01-07 12:30 | |
![]() | Skulle någon gå hem och säga till sin son el dotter: Idag träffade jag en kompis till mig, och hon kände knappt igen dig för du blivit så tjock.... | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-01-07 12:40 | |
![]() | Verkligen inte okej. Det där var ju bara en "dold" förolämpning.. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-07 13:22 | |
![]() | Ser ingen mening med att lägga fram en sådan sak öht. Vad gör det annat än att såra, något vem som helst med en halv hjärncell förstår. | |
| sijanje | 2011-01-07 13:47 | |
![]() | Min pojkväns pappa nämnde för några veckor sen när vi var där på middag att "men har du inte fått en bilring på magen?" till mig, jag blev bestört och började förklara mig, ångrar att jag gjorde det redan när vi åkte därifrån. Vad har han med det att göra liksom? Det är inte så att jag ligger i någon riskzon för hälsan eller så.. Och ja han var dödligt seriös! Inte coolt. Om det inte är påväg att gå överstyr med vikten så tycker jag inte att någon kan säga något som sårar en annan människa. Alla ser vi olika ut och går upp i vikt olika lätt. | |
| wobbler | 2011-01-07 13:49 | |
![]() | Skitdåligt!! | |
| jaapconrad_ - Ej medlem längre | 2011-01-07 14:06 | |
![]() | Det beror på sammanhanget. Stäng tråden. | |