Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 18 671 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bim32 | 2011-01-09 23:01 | |
![]() | Neka undrar bara varför så många nekar en är man ansluter till spel`? har aldrig lämnat, eller gjort nåt "taskigt".. | |
| Chewbacca3 | 2011-01-09 23:02 | |
![]() | livet är så.......... | |
| Gitarrmagnus | 2011-01-09 23:03 | |
![]() | Jag har nekat ibland men då har det berott på att jag har kommit överens om att spela med nån annan som inte har hunnit ansluta än. | |
| lycopersicon | 2011-01-09 23:03 | |
![]() | Here we go again.... | |
| Tess 08 | 2011-01-09 23:04 | |
![]() | plingar du på hos en med betydligt högre rejt kanske de inte vill spela av den anledningen... | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-01-09 23:05 | |
![]() | eller en med betydligt lägre | |
| 4DRAGONS | 2011-01-09 23:18 | |
![]() | bim32 alla har sina olika orsaker till varför dom nekar spelare,men man ska aldrig ta något personligt..som några redan sagt,man inväntar redan någon,eller så kanske spelaren har för låg rating eller vad de än må vara..Det är bara att söka nya spelare | |
| lycopersicon | 2011-01-09 23:22 | |
![]() | Starta ett eget spel! | |
| Zizzi | 2011-01-09 23:28 | |
![]() | Jag nekar spelare som har mycket lägre rating än mig. Bim32, om du och jag skulle spela mot varandra så måste jag vinna med så många poäng för att överhuvudtaget få en enda liten ynka poäng plus i rating....och så bra är jag inte. Jag gillar att spela och jag gillar att vinna. Jag gillar att spela utan stress...gillar att koppla bort andra tankar utom spelet. Rullar sällan, är nöjd bara jag inte förlorar flera hundra i rating på en match. Skulle jag spela mot en väldigt lågrankad så kommer tävlingsinstinkten fram och då blir det inte ett avslappnat spel för min del. | |
| Fibbels Fru | 2011-01-09 23:29 | |
![]() | Jag bryr mej inte heller omifall jag blir nekad men blir ändå glad när nån med högre rating släpper in mig. För man behöver inte va en kass spelare bara för att man har kass rating. Det e ju bara ett spel, en lek!! | |
| bim32 | 2011-01-09 23:35 | |
![]() | okey, då fattar jag lite mer, Själv spelar jag bara för att det är kul och har undrat varför inte andra vill spela, men det där med rating och "dejting" förklarar ju en del. Tack för svaren :) | |
| slånbär | 2011-01-10 09:57 | |
![]() | Jag spelar hellre med en som har något lägre rating än en med mycket högre. Det är ofta tråkigare spel men dom som har hög rating, mer taktik och ofta fler kommentarer kring hur man själv spelar. Men jag kan ju ha haft otur dom gånger jag har mött folk med mycket högre rating. Men det är oftast dom som blir riktigt upprörda över att bli nekade. | |
| Pocaloca | 2011-01-10 10:09 | |
![]() | jag spelar det bräde jag vill....nekar aldrig på grund av rating, jag =) | |
| Jan_Blank - Ej medlem längre | 2011-01-10 10:13 | |
![]() | Jag nekar för att reta gallfeber på er andra. | |
| Jan_Blank - Ej medlem längre | 2011-01-10 10:15 | |
![]() | Nej det gör jag inte =) Tror bara jag har nekat någon enstaka gång och det beror på att jag vetat att motståndaren spelar ett tråkigt lås spel eller liknande. | |
| mammamor | 2011-01-10 10:44 | |
![]() | Jag tycker det är trist när jag inte blir "nekad", dvs att motparten inte gör något alls när jag vill spela, utan jag själv får "lämna". Ibland känns det som att man öppnar ett nytt spel och sen går ifrån datorn, men så kan det väl inte vara....:=) | |
| Quicka | 2011-01-10 10:46 | |
![]() | Ratingen styr en del, iallfall för de som jagar bättre. | |
| mammamor | 2011-01-10 10:54 | |
![]() | Jo men man kan väl neka då, vet annars inte hur länge man ska vänta på svar. | |
| Skugga | 2011-01-10 10:58 | |
![]() | Mammamor, i andra trådar med detta ämne (och de har varit ett antal ^^) har det framkommit att många inte vet att man måste markera namnet på spelaren i rummet för att neka. Jag nekar rätt friskt, alltid de som har väsentligt lägre ranking än jag, just som andra sagt för att jag inte vill förlora så mycket poäng, men även för att jag tycker jag lär mig mer av de som är bättre än jag. :) Väldigt lågrankade har även enligt min erfarenhet en högre benägenhet att avbryta spelet i förtid, vilket jag tycker är väldigt trist. | |
| slånbär | 2011-01-10 11:08 | |
![]() | Jag öppnar spel och under tiden jag väntar så kollar jag runt och gör annat eller tittar på tv. Har jag då glömt sätta på ljudet då missar jag ju att det kommer in folk. Väldigt ofta är det också så att folk går in men lämnar direkt innan jag ens hinner se det. Det tycker jag är riktigt konstigt för man ser ju innan vilken rating personen i spelet har. Varför går man då in bara för att lämna direkt? | |