Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 18 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| popsomfan | 2011-01-11 05:11 | |
![]() | Random buggar i betapet ... som vi alla vet har betapet dragits med en hel del buggar genom åren men två buggar som har med tiden att göra är för mig helt obegripliga. 1. Jag har en överjävligt jävlig dator som gillar att hänga sig då och då precis som random broder daniel-tjej men vad jag inte förstår är att tiden rullar när man är borta från spelet, okej att vissa missköter sig och lämnar spelet när dom är på väg att förlora osv men det är ju lite som att förutse att alla människor är idioter istället för att lita på folk. Dessutom kan detta modifieras till perfektion kanske genom en varning vid repeterade händelser och en tidsgräns innan tiden börjar rulla då någon loggar ut. 2. Många gånger har jag märkt av att tiden rullar för motståndaren och så går tiden ut för draget men ingenting händer, jag måste då starta om spelet och inser oftast då att min tid för drag och spel är ute (spelar oftast panik) att 100.000 ord saknas medans vissa utdaterade ord fortfarande finns med är något jag inte ens tänker gå in på just nu. | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2011-01-11 06:49 | |
![]() | Ordlistan bestäms inte av Betapet. Det är senaste upplagan av Svenska Akademiens Ordlista som används. Du får klaga hos dem på att till exempel ordet random inte är godkänt. | |
| Bitte - Administratör | 2011-01-11 07:48 | |
![]() | Man kan ju aldrig veta varför en person försvinner från ett spel, det kan ju faktiskt hända nått där hemma , eller så kanske de spelar från jobbet och det är nått ska göras,, mm,mm Det andra du beskriver beror ju på att just din dator har tappat kontakten med betapet,, ett tips om du har problem med det ,, gör så här ... i chatten då ser du om du är kvar Bitte | |
| Mindymoo | 2011-01-11 08:09 | |
![]() | Om du har problem med att datorn hänger sig ska du kanske undvika panik. (Min macbook skärpte sig när jag rensade cacheminnet och uppdaterade modemet, men jag förmodar att du testat allt sådant.) | |
| sebgra | 2011-01-12 13:49 | |
![]() | epic fail | |