Spelrum
Giraffen24
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade35
Mobilspel
Pågående18 672

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Impossible2011-02-12 20:38
Antal inlägg: 100

Göra egen fotobok - vart bäst?
Hej!

Jag är sugen på att göra en egen fotobok men vet inte vilket företag som är bäst? Jag har stora krav på att kunna byta typsnitt själv och kunna ändra det mesta. Egentligen skulle jag vilja göra alla filer själv i InDesign och sen bara skicka in pdf:er.

Någon som vet någon leverantör som erbjuder det till ett bra pris? Jättelåg upplaga, alltså typ 1-3 böcker.

Någon?

malman2011-02-12 20:43
Antal inlägg: 1457

vad jag vet så är extrafilm bra jag beställer det mesta hos dom. och där kan du se resultatet online innan du beställer det är lite pyssel men det är kul. och du måste vara medlem men det är gratis

hint2011-02-12 20:46
Antal inlägg: 5

Har testat både gordinegenbok samt solentro, båda har varit till belåtenhet. Men visst är det pyssligt att böka med...Men där har man redigerat, lagt upp bilder och skrivit direkt i deras "bokprogram", och jag vet inte om de erbjuder möjligheten att skicka in pdf:er tyvärr.

blue_moon2011-02-12 21:09
Antal inlägg: 9713

Mina arbetskamrater gav mig en jättefin fotobok i avskedspresent när jag gick i pension i höstas. Med porträtt på all personal som jobbat på avdelningen de senaste 23 åren. Priset känner jag inte till men leverantören var denna:

www.myphotobook.se/

Tvålis - Ej medlem längre2011-02-12 22:35
Antal inlägg: 4429

Jag vet faktiskt vilken som är bäst! Det är Cewe Fotobok via Japanfoto enligt rådoch rön som nyligen gjort ett stort test!

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?