Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 18 642 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-02-12 23:08 | |
![]() | Mobiltelefonabbonemeng. Funderar på att skaffa mig ett mobiltelefonabbonemeng. Det kan gärna vara ett där telefon ingår, men det är inte nödvändigt. Om mobil ingår, så är jag inte så tetig med vilken sort. Vad har ni? Varför? Pros & Cons? | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-12 23:13 | |
![]() | Vad vi har spelar mindre roll. Det viktiga är vilka du mest ringer till, vilken operatör de har. Då brukar det finnas vissa du kan välja så du ringer billigare till just dem. | |
| lycopersicon | 2011-02-12 23:14 | |
![]() | Jag har ett abonnemang hos Telia. 299,-/månad, I-phone 4, fri surf. 29 öre/sms och 29 öre/minut oavsett operatör jag ringer till. Vet inte om det är världens bästa abonnemang men I-phonen är jag överlycklig för. | |
| Emollas | 2011-02-12 23:17 | |
![]() | Har telia prata på och det har jag för att Telia täckning når där inte andra når i alla fall om jag jämnför med min frus ambonemang som är comviq. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-12 23:18 | |
![]() | Oj vad fel det såg ut. Vad jag menade var alltså att om du bara ringer till Tele2/Comviq så ska du ha ett kompisabonnemang hos tele2 osv. | |
| Lillstölla | 2011-02-12 23:19 | |
![]() | Jag har Glocalnet, betalar 99 kronor i månaden och har då 3000 fria sms och jag tror det är 2000 fria samtalsminuter, betalar bara själva uppringningsavgiften på 99 öre. Kan inte säga att det finns några nackdelar med dom, är mycket nöjd! Sen har ju egenskap en poäng! Min bror bytte precis till 3 och fick en Iphone 4 på köpet, hans fru har 3 också och många av deras vänner och de ringer ju gratis till alla inom 3. | |
| lenty - Ej medlem längre | 2011-02-12 23:25 | |
![]() | komviq kompiz | |
| Sangria | 2011-02-12 23:54 | |
![]() | Vad du än gör så ta inte 3. Dom är helt värdelösa att ha att göra med och fast dom påstår att dom har skitbra täckning så är den kass. Mina ungar hade tre i fyra år nånting och det gick nästan aldrig att ringa till dom för dom hade aldrig täckning. Och det spelade inte så stor roll var dom var nånstans för det krånglade jämt. Kan tillägga att vi bor i Storstockholmsområdet och har ett flertal master i närområdet men inte hjälpte det. Nu har vi alla tele2/comviq och det är alltid täckning och aldrig något strul. | |
| le-lou | 2011-02-13 00:07 | |
![]() | har 3 och haft kompisar som haft urusla efarenheter av dem, både täckning och kundservice. Är däremot toppennöjd själv, inga problem med täckningen och kundservice har varit ytterst tillmötesgående hitills, fick tom byta telefonmodell för att jag tyckte min var "ful". | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-13 01:37 | |
![]() | Hade 3abonnemang i 2 år. Var egentligen inget fel mer än att det var otroligt dyrt tyckte jag. Skulle aldrig rekommendera det eller skaffa det igen. | |
| le-lou | 2011-02-13 02:14 | |
![]() | var det dyrt ? jag trodde de var erkänt billiga? Tycker inte att de är speciellt dyrt, snarare tvärtom faktiskt. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-13 02:16 | |
![]() | Eftersom jag knappt känner några som har 3 så blev det otroligt dyrt, både för dem och mig. Det var det jag menade med mitt första inlägg som kanske blev lite luddigt :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-13 09:30 | |
![]() | nu till våren så kommer telenor att driv på elgiganten,du binder dig i två år har en förhöjd avgift,med 200 /så får man en EU moped,jag har tagit det abonemanget två gånger,det ingår fri mobilsurf,de abonemanget är inte bättre eller sämre en något annat abonemang,mopederna är fina och funkar bra,och sonen har den ena och jag den andra | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-13 09:32 | |
![]() | man får desutom välja på ca 15 telefon modeller och får telefonen för en krona | |
| DiscoMowgli | 2011-02-13 10:00 | |
![]() | Jag har själv jobbat inom telekom branchen. Jag har jobbat på 3, Telenor och med Tele2. Det viktigaste är: 1. Vad ska du använda telefonen till? 2. Vilka funktioner söker? 3. Var bor du? 4. Vad är du villig att betala i månaden? Resten spelar mindre roll. Nu förtiden så har dem flesta olika operatörer och det går egentligen inte att matcha in någon speciell operatör. Själv har jag telenor total för 899kr då ringer jag och surfar hur mycket jag vill samt smsar och mms. Jag fick oxå så jag kan surfa trådlöst med min bärbara dator. Jag surfar vädligt mycket och ringer endel så för mig är det en fördel att jag kan surfa och ringa hur mycket jag vill, till vem jag vill. | |
| Omega 3 - Ej medlem längre | 2011-02-13 10:42 | |
![]() | Halebop Vänner (Telias nät vilket innebär kanontäckning), 299:-/mån (iPhone, surf, fria sms, 69 öre/min till alla utom Halebop som är gratis (öppningsavg 69 öre/alla samtal)). | |
| Megaherz | 2011-02-13 21:36 | |
![]() | När jag bodde i Sverige hade jag comviq kompis. 70 kronor i månaden, gratis sms och samtal till alla andra med comviq (vilket var alla vänner och de flesta i familjen), var oslagbart. "Mina ungar hade tre i fyra år nånting och det gick nästan aldrig att ringa till dom för dom hade aldrig täckning" Låter mest som en ursäkt för att slippa svara när en förälder ringer | |
| Guldplate | 2011-02-13 22:34 | |
![]() | Mitt abonnemang finns inte längre men jag valde det för att jag visste att jag pratade en hel del i telefonen och jag prioriterade att få det så billigt som möjligt. (jag pratar obegränsat för 69öre/samtalet till alla operatörer och fasta telefoner). Jag är nöjd då jag verkligen tänkte igenom vad det är jag vill göra med telefonen mest och anpassade abonnemanget efter det. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-16 22:03 | |
![]() | Jag tycker det vore trevligt om TS ens brydde sig om sin tråd eller de som svarat i den. Dåligt. | |
| traktir | 2011-02-16 22:04 | |
![]() | Tele2 Snackis! Har haft det i 2-3 år nu och är supernöjd! | |