Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 18 811 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nancy_B - Ej medlem längre | 2011-02-16 10:08 | |
![]() | gayvecka i "halv 8 hos mig" Varför måste det vara en speciell gayvecka i ett matlagningsprogram? Det handlar väl om att laga god mat, inte vem man ligger med? förklara snälla, för jag fattar inte. | |
| Yamma | 2011-02-16 10:12 | |
![]() | Varför måste vi ha matlagningsprogram som hålls av musiker eller jättearga britter? Det ska ju handla om god mat. Programmen görs för vad man tror att tittare vill se. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-02-16 10:12 | |
![]() | säger de verkligen så "gayvecka"? sanslöst | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-16 10:15 | |
![]() | Men vad fan, snacka om omvänd "rasism". Vad hade man tyckt om man kallade resten av veckorna för "heteroveckor"? | |
| Nancy_B - Ej medlem längre | 2011-02-16 10:19 | |
![]() | yamma, det är inte själva konceptet för programmet i sig, utan jag undrar varför dom sorterade ut folk till en särskild gayvecka. såg på det igår och förstod inte. dom lagade ju bara mat, så varför göra en grej av att dom är gay. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-16 10:22 | |
![]() | varför inte? skulle vara kul om paren klaschade. glambögarna rynkar näsan över flatornas linsgrytor och morotskakor. flatorna anklagar bögarna för elitism och klassföräderi eller nekar poppersen. osv. eller om de bytte partner ala hard core bastuklubb!:) | |
| Jarnis86 | 2011-02-16 10:22 | |
![]() | Låt Plura leda alla matprogram, så slipper vi gay-veckor. Svårare än så är det inte... | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-16 10:23 | |
![]() | För att det är veckan då de haft Gaygalan, som kommer visas på Tv på lördag. Tv har valt att låta 4 gaypersoner få en framträdande roll just denna vecka. Spela roll. | |
| Nancy_B - Ej medlem längre | 2011-02-16 10:27 | |
![]() | för de som inte sett programmet så går det ut på att en grupp på 4 personer som inte känner varandra träffas turas om att bjuda varandra på middag. Det brukar vara ganska blandat, och lite av grejen är väl att 4 personer som inte hade träffats i vanliga fall äter middag hos varandra. Men fokus ligger på själva maten, och den som lyckats bäst vinner pengar på slutet. | |
| le-lou | 2011-02-16 10:29 | |
![]() | ....oj vad svenskt. kontakta diskrimineringsombudsmann en vettja.. så kan ni slå två flugor i en smäll, barnfritt flyg och heterofritt halvåtta hos mig. | |
| Nancy_B - Ej medlem längre | 2011-02-16 10:30 | |
![]() | Ja men det är det som är grejen. I ett program som inte brukar handla så mycket om personerna i sig, varför är det då viktigt att påpeka att just den här veckan är alla gay? jag menar inte att värdera, jag vill veta varför. inte om det är bra eller dåligt eller om det spelar roll eller inte. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-16 10:32 | |
![]() | Ser fram emot pedoveckan. | |
| Nancy_B - Ej medlem längre | 2011-02-16 10:33 | |
![]() | jaha nu såg jag ditt svar tanten. ok "oj vad svenskt" ? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-16 10:34 | |
![]() | (Obs! Jag skämtar och jämställer INTE homosexualitet med pedofili. Menar bara att det är larvigt att lyfta fram sexuella preferenser i sammanhanget. Ser förresten fram emot koproveckan också: "Gör din egen chokladpudding.") | |
| le-lou | 2011-02-16 10:34 | |
![]() | ser fram emot mördarveckan. (visste inte att vara gay väcker sådana känslor, jag fick nog för mig att det är ganska accepterat ändå). | |
| le-lou | 2011-02-16 10:36 | |
![]() | visst är det larvigt. Lika larvigt som att lyfta fram kändisar i sammanhang där kändiskapet inte spelar ett dugg roll. Eller Prideveckan heller då, vad är det för nåt egentligen? Eller nåt annat jämförbart. Men Nancy stör sig nog inte på de aspekterna. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-02-16 10:36 | |
![]() | Jag kan inte heller förstå varför sexualitet blir så viktigt när det kommer till homosexuella. Det är sällan man får reda på när folk tänder på fötter. | |
| Nancy_B - Ej medlem längre | 2011-02-16 10:36 | |
![]() | "Gör din egen chokladpudding." hahahaha | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-02-16 10:36 | |
![]() | fotfetischistvecka? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-16 10:37 | |
![]() | Det är just eftersom det är accepterat och normalt som det blir larvigt att göra en grej av det - sätta rubrik liksom. Vissa är gay i den här världen - som den extremt mysige kyparen som serverade mig igår - SO? | |