Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 28 |
Mobilspel
| Pågående | 18 621 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jarnis86 | 2011-02-19 23:33 | |
![]() | Ris eller ros? www.youtube.com/watc...ds 7lSHawAw Provar igen att länka detta mästerverk till klipp, och hoppas att Mouche kan svälja sin stolthet och låta tråden få leva. Nästan 2 miljoner(!) visningar på 5 dygn, har det nån gång inträffat att en svenskt lagt upp nåt sånt??? Drygt 97% verkar för övrigt "gilla" klippet enligt YouTubes "gillar - gillar inte"-funktion. Om tråden stängs ytterligare än gång tycker jag att det minsta man kan begära är en förklaring på varför, att den ligger på YouTube känns lite väl skralt. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-19 23:36 | |
![]() | Har sett den där,fattar inte alls vad som är så kul! RIS | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-02-19 23:37 | |
![]() | Tycker faktiskt inte att det är något speciellt med den och bör således passa i Youtube-tråden. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-19 23:40 | |
![]() | Ros för klippet Ris för tråden | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-02-19 23:41 | |
![]() | Då ger jag dig en förklaring. Det är osm Hoodman säger . . . inget att diskutera över. En YouTube-film av en miljon andra tramsfilmer . . . Dessutom så kommer du inte med något som kan ligga till grund för en djupare diskussion runt filmen. Du bara lägger upp en film som verkligen platsar i YouTube-tråden. Så . . . vi stänger igen och jag hoppas du förstår varför. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.