Spelrum
Giraffen20
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade41
Mobilspel
Pågående18 615

Forumkategorier

Användare Inlägg  
CrazyQ2011-02-23 07:15
Antal inlägg: 602

Hemskheter på Facebook som cirkulerar!
En tjej hade delat på FB.
Fick se det mest vidriga! Varnar känsliga från att läsa vidare redan nu!!!
Förstod efter en stund att detta inte var någon vanlig film, den var drygt 6 min lång.
Jag spolade fram och såg kanske 3 sek till och jag blev alldeles iskall inombords!!

Filmen var en tjej som gosade med en liten kaninunge först. Sedan trampade hon långsamt och plågade ihjäl den med 10 cm stelettklackar och gick i restena av kaninungen efteråt!!!!

Hur sjukt är inte detta??!!! VARFÖR gör man en sån här brutal och hemsk sak och dessutom filmar och lägger ut detta på nätet??!!!
Vad har man för nöje i det?? Är det folk som går igång på sånt här eller vad??

Jag hoppas verkligen att dom får tag i den här tjejen och straffar henne för djurplågeri som killen som kastade valpen från bron som dom lyckades få fast med hjälp av nätet!!!!

Jag mår så djäkla illa av sånt här!! Stackars lilla kaninungen!!

Är det någon som vet hur man kan göra stillbilder från film så man kan ta en bild på tjejen och sprida vidare så hon åker dit?? Och hur man anmäler en sån där film? För den var ju inte svensk i alla fall.

tema802011-02-23 07:30
Antal inlägg: 2

finns folk till allt vad göra???.ge fan i å titta på skiten.

schmuppisch2011-02-23 07:38
Antal inlägg: 596

det finns en knapp på ditt tangentboard som heter "print screen", kan också vara förkortat "PRTSC". Tryck på den och öppna sedan ett paint dokument där du trycker CTRL + V så har du stillbilden och kan spara den :)

CrazyQ2011-02-23 07:40
Antal inlägg: 602

Fick höra på ett annat forum att hon tydligen redan åkt dit. Hon har också gjort detta med kattungar och hundvalpar! HEMSKA MÄNNISKA!!!

Mouche - Administratör2011-02-23 07:49
Antal inlägg: 24193

Jag är mycket glad att se att människan åkt fast för det vidriga hon gjort.

Tråden stängs.

Mouche

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?