Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 18 579 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SaraMary | 2011-03-05 00:06 | |
![]() | Alla Hej! Jag är helt ny här. Hur gör man för att påbörja ett spel? | |
| AMF | 2011-03-05 00:24 | |
![]() | Du klickar på ett av spelrummen i listan till vänster. I spelrummet ser du de spelare som väntar på att spela. Välj en av dem genom att klicka på den gröna lilla pilen. Spelet öppnas då och du klickar på "ledig plats" i spelet. Jag råder dej att börja spela NORMAL-spel. Du har då 30 minuter på dej att lägga ut dina bokstäver. Lycka till med dina spel! | |
| Tigera | 2011-03-05 00:25 | |
![]() | Hej och välkommen! Kanske har du nu kommit på hur man gör, i annat fall: Du väljer ett spelrum i listan till vänster. Sedan klickar du på Skapa nytt nere till höger i det fönster som kommer upp, och då väljer du vilket bräde och vilken speltid du vill ha. Jag föreslår klassiskt och minst ett 20-, gärna ett 30-minutersspel till att börja med. Spela gärna några orankade spel i början tills du blir "varm i kläderna", det gör du genom att klicka bort "aktivera ranking". Man brukar annars förlora rätt mycket rating i början och det får man sedan kämpa lite för att hämta upp. Lycka till! :) | |
| Maad Max | 2011-03-05 00:38 | |
![]() | Har du fler frågar av den lite enklare typen så finner du allt du behöver veta under "Vanliga frågor". | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.