Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 27 |
Mobilspel
| Pågående | 18 721 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miffomadde | 2011-03-22 13:55 | |
![]() | Fjärilar i magen Hjälp! nu börjar det dra ihop sig. Gifter mig om 2 månader och jag har redan fjärilar i magen. Och vi ska inte prata om de knasiga drömmarna jag har börjat drömma. Vad gjorde ni för att bli av med de jobbiga bröllopsnerverna som ständigt spökar? | |
| kompiskarin | 2011-03-22 14:29 | |
![]() | Blir nyfiken. Själv hade jag inga bröllopsnerver, mer än kanske precis när vi skulle gå in i kyrkan. Vad är du nervös för? | |
| Slagrutan - Ej medlem längre | 2011-03-22 14:52 | |
![]() | Hej, råder dig till att INTE kolla in senaste avsnittet av "Solsidan" :) Eller så ska Du kanske göra det...trots allt strul så gick det ju bra, och att få sig ett gott skratt skadar väl aldrig då man känner sig lite nervis. Hur som helst, väldigt många har gjort det före Er och det blir nästan alltid ett fint minne och en trevlig fest....har själv den erfarenheten :) | |
| peawan | 2011-03-22 15:16 | |
![]() | Min nervositet var främst för att andra skulle lägga sig i för mycket, så jag delegerade de uppgifter jag inte kände skulle påverka bröllopet på det stora hela, utan bara hjälpa mig. Alla som ville vara med och styra fick därmed sitt eget lilla område och vi lyckades få det precis som vi ville ha det! Så länge det stora hela är som man önskar gör det liksom inget om smågrejer händer under dagen/kvällen/natten. Målet är ju ändå att fira kärleken och alla som kommer till ens bröllop delar förhoppningsvis det målet. Jag hade en bröllopsklänning som var design sent 1800-tal och den blev oerhört varm. Jag blev så varm att jag behövde byta om, vilket jag hoppades på att slippa, men väl på den dagen var det som att ingenting kunde störa det fantastiska att få fira kärleken tillsammans. Så även om saker inte går enligt planerna brukar det bli den perfekta dagen ändå! :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-22 15:32 | |
![]() | om du har bestämt dig så förstår jag inte varför du är närvös | |
| Slagrutan - Ej medlem längre | 2011-03-22 15:38 | |
![]() | ttiitti, jag har förståelse för att man kan ha fjärilar i magen inför en sådan dag. Beslutet i sig är ganska stort, i och för sig mest symboliskt, men det finns så mycket av traditioner kring brölopp... sen funderar man kanske över sin framtid tillsammans med sin utvalde, det blir liksom fokus på det. Till sist är det väl lite pirrigt inför själva dagen...festen o natten. Men Du kanske inte berörs av ovan triviala ting :) | |
| firedancer | 2011-03-25 15:24 | |
![]() | ska gifta mig om en månad o har än så länge inga "nerver".. det jag tänker på är hur mkt mat som måste inhandlas... | |
| firedancer | 2011-03-25 15:24 | |
![]() | grattis förresten till bröllopet =) | |
| Maja G | 2011-03-25 15:40 | |
![]() | Ta det lugnt,miffomadde....du blir gift iaf oavsett vad som händer! Ha en bra planering med både plan a och plan b... Vart ska du gifta dig? Såg att du var från min stad o är född samma år som min ene son.... | |
| AMF | 2011-03-25 21:01 | |
![]() | Inget att vara nervös för om du som jag gifter dej i rådhuset o tar den korta versionen. Löpande band - klart på en minut - hann inte bli nervös :-) Korta versionen - då lovar man inte att älska varann i nöd o lust. Vi är ännu gifta efter 17 år - bröllopsdag igår. | |