Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 18 882 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2011-04-11 20:55 | |
![]() | Dina pärlor i Barcelona? Skall till Barcelona under påsken. Har ni några tips på käk/sevärdheter/att göra? Kanske något utanför staden som man kan ta tåget till? | |
| shulten | 2011-04-11 21:08 | |
![]() | Gaucho's Restaurante Argentino, Kanon god grillrestaurang. www.carnesdelsur.com...ar ta.html# | |
| le-lou | 2011-04-11 21:11 | |
![]() | www.betapet.se/forum...ad id=24148 | |
| Pseudonymf | 2011-04-12 17:05 | |
![]() | Åh du MÅSTE äta falafel på MOUZE :D Ligger i en liten gränd på La Rambla! Annars sa min bästa vän som bott och pluggat i Barcelona att det fanns nåt berg som var värt att bestiga, plus en park med någon labyrint! Check it out och ha en trevlig resa. Lova mig dock att prova falafeln ;) | |
| Lill-IT | 2011-04-12 17:24 | |
![]() | Parc del Laberint d'HortaParc del Laberint d'Horta heter den.. åh, den vill jag besöka:) www.cometobarcelona....a1 7076.jpg | |
| Lill-IT | 2011-04-12 17:25 | |
![]() | Hmm klistrade in två gånger.. Parc del Laberint d'Horta heter den och inget annat. | |
| Fredriko | 2011-04-12 17:35 | |
![]() | Den magiska fontänen var helt klart sevärd. Gå dit vid åtta på kvällen innan ni går ut och äter. Var där förra helgen. | |
| YamahaJet | 2011-04-12 17:40 | |
![]() | På tågavstånd? Att semestra utan en hyrbil är ju som att inte ha åkt alls, orka sitta och vänta på bussar och tåg den lilla tid man är där. Dessutom är halva äventyret att uppleva deras trafikkultur, precis som man åker någonstans för att uppleva matkultur. | |
| Dyslekso | 2011-04-12 17:51 | |
![]() | Dali-muséet i Figueres är fint. Tar någon timma med tåg. | |
| Araknoidea | 2011-04-12 17:54 | |
![]() | Åk till Segur de Calafell, ligger mellan Tarragona och Barcelona. Jätte najs ställe utan turister :D | |
| Mercedes | 2011-04-12 17:57 | |
![]() | Montjüic absolut måste. Gå ända upp till Olympiabyn. Har du tur är fontänerna i gång. Råkar du ha tid över så är Montserrat sevärt högt uppe i bergen, men det tar ju sin tid. | |
| Mercedes | 2011-04-12 17:58 | |
![]() | Tåg går till Montserrat | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-04-12 18:27 | |
![]() | Du ska ta dig till stadsdelen L'eixample på lördag kväll för bra puls med Barcelonabor (också en hel del gayliv). Ta dig till t-korsningen på av Diagonal & Pg de Gracia stanna på den sidan som är mot placa cataluna sidan. En sen lång lunch är ett måste som ligger i en gränd ett stenkast ifrån Corte Ingles (som också är ett måste) som ligger på Placa Catalunya (ytterligare ett måste) heter Taller de Tapas på Portal 28. Kan sitta vid bardisken och dricka vin och se när dom gör antipastos... Har fått ruskigt bra recenssioner. Är super trevliga där. Ät chaminjonerna. Bästa jag har fått i mitt liv. Sen ska man se Parc Guell, ett fantastiskt projekt som gick vrålfel. Lång histora, fantastisk arkitektur. Och så Segrada Familia... Jag stukade foten precis i rondellen och blev liggande på vägbanan smått hysterisk i rondellen på Placa Catlunya när vi var där med barnen senast. Så vi tog en sådan buss eftersom jag inte kunde gå. Helt klart att rekommendera ganska omgående för att få ett grepp över stan. Kanon bra! Ha ögon i nacken... Det är extremt stor stöldrisk. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-04-12 18:28 | |
![]() | Taller de Tapas var inte så dyrt heller, vilket man kanske skulle kunna tro. | |
| La bruja | 2011-04-12 20:15 | |
![]() | Konstigt att inte den här tråden har blivit stängd och hänvisad till nån av dom andra resetrådarna. Det är väl inget annorlunda med den här än alla andra som blivit hänvisade tidigare? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-04-12 20:21 | |
![]() | Om man är en av delägarna av sajten kanske det ger aningens lite mer att säga till om... ;) | |
| Mercedes | 2011-04-30 10:18 | |
![]() | Berätta Odin vad du såg och gillade mest i Barcelona. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.