Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 27 |
Mobilspel
| Pågående | 18 898 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hjkl | 2011-05-01 10:06 | |
![]() | relations bråk tänkte att de kunde vara kul o se vilka de vanligaste sakerna ni som är i ett förhållande bråkar om! små bråk/ stora bråk.. osv.. | |
| wertigo | 2011-05-01 10:20 | |
![]() | Särskrivning är ett stor orsak till många bråk | |
| TopBanana | 2011-05-01 10:26 | |
![]() | Vi grälar om vems hunden är när han gjort nåt dumt.... "DIN hund rymde idag och jagade beduinernas getter!" "Min hund??? När har han varit min hund?" "Han ÄR din hund!" "Nej du köpte honom!" "Men han lyssnar bara på dig!" osv osv.... urlöjligt, jag vet. Lustigt nog grälar vi aldrig åt andra hållet, utan när han är god och bra så älskar vi honom och ger honom massor av gruppkramar. | |
| Candino2 | 2011-05-01 10:36 | |
![]() | Vad är särskrivning? | |
| F_Errari | 2011-05-01 10:41 | |
![]() | Ett slags hund. | |
| socker_vadd - Ej medlem längre | 2011-05-01 11:07 | |
![]() | Sär skrivning är särskrivning och jag är ytterst tacksam över att min partner inte är lagd åt det hållet samt börjar sina meningar med stor bokstav. Det vanligaste vi bråkar om är faktiskt bilkörning. Han gillar tuff körning och är jag passagerare får jag ångest och skäller. Han å sin sida klagar ibland på min mesighet i trafiken vilket nog är enda stället jag är mesig på. | |
| blue_moon | 2011-05-01 11:13 | |
![]() | Instämmer i det som ovan sagts om manlig och kvinnlig bilkörning. Jag vill köra mjukt och bränslesnålt, han vill att det ska gå undan! Han gör nästan allting fortare (och slarvigare) än jag så det blir en del tjafs där också. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2011-05-01 11:33 | |
![]() | Isär talningar är roligare... | |
| Aurora Aurum | 2011-05-01 15:47 | |
![]() | när saker inte ligger där de ska blir jag sur | |
| frukantarell | 2011-05-01 17:14 | |
![]() | Tjafsar om vardagliga skitsaker. Kommer oftast på i efterhand hur löjlig man kan bli. Att någon inte stängt kylskåpet, inte torkat av bordet etc. | |
| Dammen | 2011-05-01 17:16 | |
![]() | Att slarva med hygienen och slarv överhuvudtaget, dålig på att passa tider, ekonomin, sex - för mycket eller för sällan - tror jag är orsak till gräl i många förhållanden. | |
| med | 2011-05-01 17:33 | |
![]() | Aj,aj,aj Dammen!!! :) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-05-01 19:02 | |
![]() | Vi bråkar inte. Inte om småsaker. Däremot så har vi ett par praktgräl om året. Oftast i kombination med alldeles för lite sömn. Efteråt så vet vi inte riktigt om vad. Däremot har vi ofta olika åsikter och debatterar om allt mellan himmel och jord. Men på ett respektfullt sätt. Jag har kommit på att livet är för kort för att hålla på och bråka om smutstvätt, städning och tid. | |
| frukantarell | 2011-05-01 19:28 | |
![]() | Tvålis: Håller med dig. Jobbar på att bita mig i tungan och att stänga kylskåpet : ) | |
| Axmed | 2011-05-01 19:32 | |
![]() | Vaddå manlig eller kvinnlig körning? Hetsig eller lugn, Säker eller hälsovådlig (för sig själv eller sina medtrafikanter) | |
| Guldregn - Ej medlem längre | 2011-05-01 19:34 | |
![]() | 1-2 bråk om året är precis lagom. Då är det utrensning på riktigt. Som tvålis säger, efter så har vi ingen aning om vad det var vi bråkade om men vi mår ganska bra av det. Äh, bråka om små skitsaker som soppåsar, städning och annat oväsentligt känns väldigt amatörmässigt :) | |