Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 81 |
Mobilspel
| Pågående | 19 675 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| JÄSNINGEN - Ej medlem längre | 2011-05-11 23:13 | |
![]() | Kvalitativa kalsonger? (H&M-hat-tråd) ... I motsats till de kvantitativa, oursäktligt dåligt hållbara kalsonger som man kan köpa på übersunkiga H&M. Alltså, min fråga är: var köper man hållbara kalsonger/boxershorts? H&M har ju blivit något jävla McDonalds för kläder - där de säljer grejer som håller maximalt en månad. Jag har säkert ett dussin kalsonger som har gått upp i grenen, och till saken hör att de inte går att laga eftersom tyget är i så jävla dåligt. Ja, nog med H&M-spya. Och till saken: var kan man köpa slitstarka kalsonger, i något material som gränsar till bävernylon? Nä men, alltså, ja vill ha bomull, och i bra kvalité... Det är allt. Är det för mycket begärt? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-05-11 23:14 | |
![]() | Brothers- superfina kallingar säger min nogranne man. | |
| -baudiablo - Ej medlem längre | 2011-05-11 23:15 | |
![]() | På Ullared säljer de kalsonger gjorda av bambu. De är hållbara, men blir lite strama efter några tvättar, men håller helt klart sakerna på plats. | |
| JÄSNINGEN - Ej medlem längre | 2011-05-11 23:15 | |
![]() | Alrajt. Så han sjunger sin gospels för Brothers. Ska kolla upp dom. Tack. | |
| JÄSNINGEN - Ej medlem längre | 2011-05-11 23:17 | |
![]() | baudiablo: bambukalsonger! shit! här lär man sig saker. fick lov att googla det först, för inte trodde jag att de fanns. då borde det ju finnas kokosnötsfiberkalsonger också. men ja, herregud, det är ju uppenbarligen jag som inte har kollat utbudet tillräckligt. det verkar ju vara värsta djungeln. | |
| -baudiablo - Ej medlem längre | 2011-05-11 23:17 | |
![]() | det är sant... googla det. | |
| JÄSNINGEN - Ej medlem längre | 2011-05-11 23:18 | |
![]() | gjorde ju det! :-) tack hursomhaver. | |
| JÄSNINGEN - Ej medlem längre | 2011-05-11 23:19 | |
![]() | mer, mer. jag vill köpa kalsonger som håller i flera år...... | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2011-05-11 23:24 | |
![]() | Man köper Björn Borgkalsonger. de håller 2-3år. De är av en ganska bra kvalite än av de bättre jag stött på. men de kostar givetvis | |
| JÄSNINGEN - Ej medlem längre | 2011-05-11 23:35 | |
![]() | Känns som att man betalar rätt mycket för själva märket när det gäller BB... | |
| Evakuera - Ej medlem längre | 2011-05-12 00:47 | |
![]() | Calida - schweizisk kvalitet utan märkespåslag. Kostar runt 200, men de är värda varenda krona. Kan köpas på nätet: sök t.ex. på "Calida + kalsonger". | |
| Björn K-hamn | 2011-05-12 11:35 | |
![]() | Bra tråd Jäsningen, kalsonger är viktigt! Sedan några år tillbaka köper jag ett par kalsonger i varje ny stad som jag besöker. Det känns alltid tråkigt när ett par kasserade kalsonger också innebär att man kasserar en hel stad. Enligt min erfarenhet är det en ganska stark korrelation mellan pris och hållbarhet och att klassikerna inte är så dumma. Min favoriter är just nu är bl.a. ett par Parah från Florens, ett par D&G från Harrods, ett par Boss från München och ett par Tommy Hilfiger från Manchester. Dom lite mer exotiska sidenkalsongerna från Saigon och Skinkx’en från Bankok är roliga att ha men kommer aldrig att komma in på top 10. Idoga försök med lokala märken från t.ex. Polen och Spanien har tyvärr slutat med att kalsongerna tappat både form och spänst trots att jag använt dem sparsamt. | |
| le-lou | 2011-05-12 11:37 | |
![]() | faktum är att de bästa kalsongerna som min kille köpt , fanns på tadaaah: Ullared. Han håller både deras kalsonger och strumpor mycket högt, säger att de är värda resan ner. H&M är rena skräpet, blir Brothers i annat fall för hans del. | |
| Rapé1 | 2011-05-12 11:38 | |
![]() | Jag kör med CK, Ralph Lauren och Tommy Hilfiger. Kostar lite extra men det är det värt! :) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-12 11:47 | |
![]() | Lite OT, men ibland är det grymt skönt att vara tjej. | |
| Bulimiker | 2011-05-12 12:04 | |
![]() | Säger bara Resteröds ! Oslagbara. Smakar det så kostar det | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-05-12 12:13 | |
![]() | Dressmans kallingar är helt okej och man kan dra dem upp till armhålorna om man vill vara spexig. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-12 12:18 | |
![]() | Haha :') | |
| evamor | 2011-05-12 12:51 | |
![]() | New Body - kan vara svåra att få tag på. Brukar säljas av idrottsföreningar och liknande. Sjukt bra kvalitet på kallingar, trosor, linne etc. Och till ett bra pris. | |
| Jesper M | 2011-05-12 14:57 | |
![]() | stadium har ett märke som heter "race marine" eller nåt sånt, de är billiga typ 2 för 100:-. jag har flera sådana som har hållt i 3 år. | |