Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 33 |
Mobilspel
| Pågående | 18 917 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bladlusen62 | 2011-05-12 19:43 | |
![]() | tips på roligheter ang möhippa min kusin som är snart 60 år ska gifta sig någon som har lagomt busiga tips på vad man kan göra på möhippan, inget bungy jump o liknande utan mer "busigt | |
| Loozer | 2011-05-12 19:50 | |
![]() | stanna hemma å gör inget | |
| Dersu | 2011-05-12 19:54 | |
![]() | Finns det ngt som den blivande bruden alltid velat göra men kanske inte fått tummen ur eller velat/kunnat lägga egna pengar på kan det kanske vara ngt? Sen kan man säkert få till det så att det blir busigt om man vill det. | |
| Tinna | 2011-05-12 20:26 | |
![]() | Laserdome? Det är ju kul och så funkar det i alla åldrar.. :) (Eller den där femkampen som finns på vissa laserdomeställen) :) | |
| Slemmie | 2011-05-12 20:36 | |
![]() | Testa magdans eller nåt sånt skojigt. | |
| bulll | 2011-05-12 20:36 | |
![]() | Spontant tänker jag att det nästan är lättare att hitta på grejer att göra om man börjar med att hitta på nån form utav tema som sen genomsyrar allt man gör, och sen blanda stort och smått. T ex när en vän till mig gifte sig så ville vi jävlas lite för att hon hade studerat i hur många år som helst men nu landat i att hon skulle bli färdig lärare inom kort, då skapade vi möhippan med temat "skoldag" och så stoppade vi in en massa fåniga "lektioner" under dagen. Svårt att veta vad du menar med "busigt" men generellt tycker jag man ska tänka ett par extra gånger på att det INTE ska vara mest roligt för de andra utan faktiskt för huvudpersonen så om denne inte gillar lite mer förnedringsgrejer så kan man ju gärna undvika såna. | |
| bulll | 2011-05-12 20:37 | |
![]() | Åh, ser just Slemmies inlägg här uppe, sånt är ju kul för det kan ju ALLA göra tillsammans, om alla gör bort sig är det ju mer kul än pinsamt! | |
| boyakasha | 2011-05-12 20:40 | |
![]() | Zorbing är skitkul | |
| bladlusen62 | 2011-05-12 20:44 | |
![]() | kul tips ,ja det är inte meningen att vi ska förnedra min kusin utan alla ska vara delaktiga i det vi gör,,,,, boyakasha vad är zorbing | |
| Maja G | 2011-05-12 20:56 | |
![]() | bladlusen62: Var ska ni vara? En av mina vänner är instruktör i orientalisk dans ( magdans) och kör möhippor bl a. Det brukar vara väldigt uppskattat:) Hon befinner sig i Jönköping. | |
| VivoPlena | 2011-05-12 21:38 | |
![]() | Vad ni än bestämmer er för: se till att det inte blir för dyrt! Jag var bjuden på möhippa där vi skulle betala 1000 kr / person. Jag var arbetslös och hade inte en chans... Drog en vals för bruden om att jag inte tålde hästar så bra (första delen av dagen var det ridning på islandshäst), men jag tror hon fattade ändå och blev lite besviken på de som anordnade dagen och valde så dyrt att alla inte hade råd. Så tänk att att alla ska kunna vara med utan att gräva hål i kassan :) | |
| karin40 | 2011-05-12 21:46 | |
![]() | Spelar hon på Betapet? I så fall har jag en kul idé. Jag är aktiv i Svenska Scrabbleförundet. I höstas fick vi en förfrågan om vår SM-vinnare ville komma och utmana en kille på hans svesexa i ett parti irl-Scrabble. Det skulle ni också kunna göra. Gå på in www.scrabbleforbundet.se och skicka ett meddelande där så fixar vi det. SM-vinnaren eller någon annan toppspelare ställer säkert gärna upp. | |