Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 18 877 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Malva01 | 2011-06-08 09:46 | |
![]() | S&M mm Jag har den senaste tiden blivit uppmärksam på att människor i min närhet är fetischister, intresserade av S&M eller går på swingersparty. Är detta något man kommer ut med när banren flyttat hemifrån, eller börjar man med det när man varit ihop med sin partner ett tag och vill piffa upp kärlekslivet? Jag blev första gången det hände lite förvånad/störd, men sedan har det hänt ett par gånger till och jag undrar mest varför det händer nu? Jag är drygt 40, de vänner det gäller är i min ålder eller äldre. Vad förväntas man säga/fråga? Det är inget jag upptäckt av en slump, utan det har varit meningen att det ska komma fram. Jag är openminded, kan det vara så att jag ska känna mig inbjuden, att de vill testa mitt intresse? /A | |
| cre8tiv | 2011-06-08 09:50 | |
![]() | Det är vanligare än man tror, det är har nästan blivit lite alldagligt. Fast det finns många olika inriktningar inom bdsm... | |
| Ordfobi | 2011-06-08 10:39 | |
![]() | Det kanske bara är så enkelt att de vill skryta lite med att de har så mycket intressantare sexliv än du. | |
| _SockerTopp_ | 2011-06-08 10:43 | |
![]() | Fast dom som skryter om sitt sexliv är väl såna som inget sex har ? Den uppfattningen har jag iaf bland mina vänner.. Jag tror dom vill kolla ditt intresse Ts och se om du kanske vill vara med på ett hörn :)) | |
| mats201 | 2011-06-08 10:53 | |
![]() | Gagballs, analpluggar, latex, handbojor och sånt skit. En missionär i månaden är vad som är lagom. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-06-08 10:59 | |
![]() | j-la skittråd | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-08 11:02 | |
![]() | Jag vet inte varför jag blir så provocerad av svenssons som experimenterar sexuellt. Jag gillar nog inte tanken på att Allsång på Skansen följs av swingersklubb eller sadomask. Hellre halvfigurer som lever heldekadent, helt bortom alla regler, isf. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-06-08 11:20 | |
![]() | S&M är väl den nya allsången, är jag rädd. Likaså otrohet och knullkontaktsajter. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-06-08 11:26 | |
![]() | Upps, mitt inlägg försvann. Stänger detta. Kan diskuteras på andra sajter där det bättre hör hemma. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.